Nieuws

Laatste poll SAN NKOTB 2016

21 februari 2017

Nadat B&BA, FONK en SAN de Considerationlist hebben samengesteld voor de verkiezing SAN New Kids on the Block Accent 2016 is deze week de derde en laatste poll van de 28 kandidaten/bureaus. De bureaus die in aanmerking kwamen voor de Considerationlist SAN NKOTB 2016 voldoen alle aan de volgende criteria: maximaal 3 jaar oud; ‘here to stay ‘in de zin van: -…

Verder lezen

220 SAN JURYLEDEN BEKEND

13 februari 2017

Ruim 220 juryleden SAN Jaarboek 2016 bekend Met trots stelt de Stichting SAN aan u voor: ruim 220 juryleden van de 11 vakjury’s c.q. categorieën die gezamenlijk de 288 ingezonden campagnes van 2016 gaan beoordelen. Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking. Zijn zeer ervaren marketing- en communicatiespecialisten, werkzaam op Senior niveau…

Verder lezen

PERSEN DRAAIEN SAN JAARBOEK 2016

Het nieuwe SAN Jaarboek 2016 telt maar liefst 532 pagina’s ! SAN voorzitter Paul Geraeds en Jaarboek commissie voorzitter Jaap Houthuijs zijn bijzonder trots dit te kunnen melden: ”Het zegt iets over het vernieuwde elan in ons vak en de juiste weg die de SAN is ingeslagen met de succesvolle categorie Smart Idea afgelopen jaar. En ook de nieuwe overkoepelende…

Verder lezen

Considerationlist SAN NKOTB 2016

6 februari 2017

B&BA, FONK en SAN hebben de Considerationlist 2016 in aanloop naar de uitreiking van het SAN New Kids on the Block Accent 2016 samengesteld. 28 kandidaten/bureaus voldoen aan de criteria. Hiermee geven we ruimte aan jonge bureaus om zich aan onze achterban – de adverteerders - te presenteren. Maar vooral ook aan de adverteerders om kennis te maken met de nieuwste initiatieven…

Verder lezen

DE SPIEGEL VAN PAUL SCHNABEL

20 januari 2017

Bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland heeft Prof. Dr. Paul Schnabel op donderdagavond 19 januari 2017 zijn kijk gegeven op een gedegen juryproces en de rol die een voorzitter hierin speelt.  Met zijn ‘weetjes’ uit de voorzitters praktijk een prachtig en inspirerend pleidooi voor onze 22 SAN juryvoorzitters als aftrap voor het jureringsseizoen 2016-2017. Hoofdredacteur van de Volkskrant Philippe Remarque deelde…

Verder lezen

DE KROON OP JE WERK

5 januari 2017

"Een bonus is zo weer vergeten, maar de herinnering aan een SAN Accent is voor altijd!" Als jij straks op 1 juni 2017 ook op het podium wilt staan met een SAN Accent, dan moet je nu snel in actie komen. Vanwege nog lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met bureaus en adverteerders en de late Kerstvakantie tot 8 januari wordt…

Verder lezen

Deadline inzenden cases nadert

16 december 2016

Nu graag snel jouw cases reserveren voor het SAN Jaarboek 2016. Want 2017 nadert en daarmee de deadline! SAN Accent: de prijs die het bewijst De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatie professionals die werkzaam zijn bij…

Verder lezen

Slim idee? Inzenden bij Smart Idea!

Smart Idea ofwel een SAN Accent voor een slim idee, slimme strategie of slim mediagebruik. Deze categorie is in het leven geroepen voor de kleinere (activatie) campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en vooral ook kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedragsdoelstellingen. Het mag een op zichzelf staand idee zijn of onderdeel zijn van een grotere…

Verder lezen

De 22 SAN juryvoorzitters

7 december 2016

Met trots stellen wij voor: de 22 juryvoorzitters van de 11 vakjury’s die gezamenlijk de ingezonden cases van 2016 gaan beoordelen. Met totaal ruim 220 juryleden, heeft de Stichting SAN de grootste vakjury binnen ons vakgebied! Elke categorie heeft een juryteam bestaande uit: 2 juryvoorzitters, 15 juryleden, 3 studenten marketing & communicatie en een SAN bestuurslid voor de procesbegeleiding. Business-to-Business…

Verder lezen

STUUR JEZELF NAAR EEN SAN ACCENT

1 december 2016

SAN Accent: de prijs die het bewijst De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatieprofessionals die werkzaam zijn bij adverteerders. Onafhankelijk, ervaren en deskundig. Waardoor een SAN Accent terecht gezien wordt als de meest prestigieuze onderscheiding voor…

Verder lezen

De SAN deelt de 3.322 beste campagnes van de afgelopen 11 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF