Nieuws

DE KROON OP JE WERK

5 januari 2017

"Een bonus is zo weer vergeten, maar de herinnering aan een SAN Accent is voor altijd!" Als jij straks op 1 juni 2017 ook op het podium wilt staan met een SAN Accent, dan moet je nu snel in actie komen. Vanwege nog lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met bureaus en adverteerders en de late Kerstvakantie tot 8 januari wordt…

Verder lezen

Deadline inzenden cases nadert

16 december 2016

Nu graag snel jouw cases reserveren voor het SAN Jaarboek 2016. Want 2017 nadert en daarmee de deadline! SAN Accent: de prijs die het bewijst De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatie professionals die werkzaam zijn bij…

Verder lezen

Slim idee? Inzenden bij Smart Idea!

Smart Idea ofwel een SAN Accent voor een slim idee, slimme strategie of slim mediagebruik. Deze categorie is in het leven geroepen voor de kleinere (activatie) campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en vooral ook kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedragsdoelstellingen. Het mag een op zichzelf staand idee zijn of onderdeel zijn van een grotere…

Verder lezen

De 22 SAN juryvoorzitters

7 december 2016

Met trots stellen wij voor: de 22 juryvoorzitters van de 11 vakjury’s die gezamenlijk de ingezonden cases van 2016 gaan beoordelen. Met totaal ruim 220 juryleden, heeft de Stichting SAN de grootste vakjury binnen ons vakgebied! Elke categorie heeft een juryteam bestaande uit: 2 juryvoorzitters, 15 juryleden, 3 studenten marketing & communicatie en een SAN bestuurslid voor de procesbegeleiding. Business-to-Business…

Verder lezen

STUUR JEZELF NAAR EEN SAN ACCENT

1 december 2016

SAN Accent: de prijs die het bewijst De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatieprofessionals die werkzaam zijn bij adverteerders. Onafhankelijk, ervaren en deskundig. Waardoor een SAN Accent terecht gezien wordt als de meest prestigieuze onderscheiding voor…

Verder lezen

AANMELDEN VOOR SAN NKOTB 2016

JONGE BUREAUS MAX. 3 JAAR OUD KUNNEN ZICH NU AANMELDEN VOOR SAN NEW KIDS ON THE BLOCK 2016 Twee jaar geleden hebben de 'Founding fathers' namelijk het vakblad FONK (Nicolette Hulsebos) en het adviesbureau B&BA | Brand & Business Architects (Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen) de SAN benaderd om de verkiezing van de nieuwe generatie bureaus in Nederland te adopteren.…

Verder lezen

Kijkje in de keuken winnaars ABC en SAN NKOTB 2015

11 november 2016

Op een drukbezochte bijeenkomst op donderdagmiddag 10 november 2016 in Mediacafé Pjotr van SAN hoofdsponsor De Persgroep Nederland gaven de winnaars van de ABC Accenten 2015 en de winnaar SAN New Kids on the Block Accent 2015 een kijkje in hun keuken. Exclusief voor adverteerders en SAN juryleden. Vier succesformules IKEA – Adverteerder van het Jaar, J. Walter Thompson Amsterdam…

Verder lezen

Inzenden cases SAN Jaarboek 2016

31 oktober 2016

De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatie professionals die werkzaam zijn bij adverteerders.  Elke categorie heeft zijn winnaars, dit zijn de 11 categorieën 2016: Business-to-Business, Corporate (incl. Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit &…

Verder lezen

Start SAN seizoen met een nieuw logo en huisstijl

Na 28 jaar introduceert de SAN voor het eerst een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De wens was duidelijk; Een logo dat de SAN weerspiegelt - modern en fris, met de verwijzing naar de A van het Accent en onze achterban de Adverteerders. Het moest een menselijk aspect krijgen, persoonlijk en trots. In het nieuwe ontwerp moest de ‘ouderwets’…

Verder lezen

SAN benoemt twee nieuwe bestuursleden

21 september 2016

Léontine Admiraal (PwC) en Ron Schneider (NS); treden beiden toe tot het bestuur van de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland. Zij volgen hiermee de afgetreden bestuursleden Alex Phaff en Florien Vaessen op. Ron is in het dagelijks leven Hoofd Consumentenmarkt bij NS Reizigers en vanuit zijn functie verantwoordelijk voor marketing en marketingcommunicatie. Ron brengt een jarenlange ervaring mee als marketing…

Verder lezen

De SAN deelt de 3.322 beste campagnes van de afgelopen 11 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF