Juryleden

Juryleden

De Juryleden voor seizoen 2022-2023 worden binnenkort bekend gemaakt

Actualiteiten

Categorie voor tijdgeest-gedreven campagnes die aanhaken op actuele zaken bijv. politiek, maatschappelijk, sport etc.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Business-to-Business

Communicatie voor producten/diensten van bedrijven/instellingen gericht op zakelijke partners.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Corporate

De communicatieboodschap betreft de gehele organisatie en is niet product gericht (incl. Personeel).

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Dienstverlening

Communicatie gericht op consumenten voor diensten/producten in verschillende dienstverlenende branches behalve financieel.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Dienstverlening Financieel

Communicatie gericht op consumenten voor diensten/producten van financiële dienstverleners.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Durables

Communicatie gericht op consumenten voor duurzame gebruiksartikelen/producten.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Fast Moving

Communicatie gericht op consumenten voor producten - veelal in de foodsector - met een hoge omloopsnelheid.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Non-Profit & Overheid

Communicatie gericht op consumenten vanuit de overheid of een non-profit organisatie.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Retail

Communicatie gericht op consumenten waarbij een winkelformule centraal staat.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Smart Idea

Categorie voor kleinere (activatie) campagnes of slimme ideeën uitgevoerd op een kosteneffectieve manier, die hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedragsdoelstellingen. Het mag een op zichzelf staand idee zijn of onderdeel zijn van een grotere campagne.n.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Vrije Tijd

Communicatie gericht op consumenten voor producten of diensten t.b.v. vrijetijdsbesteding.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Branding 360°

Overkoepelende categorie voor spraakmakende (merk)campagnes die naast bereik vooral aantoonbaar effect genereren. Campagnes die via verschillende kanalen (bought, owned en earned media) zorgen voor een sterkere (merk)positie of zelfs een doorbraak in de markt.

Juryleden

Student juryleden

Namens SAN

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken