Jurering

Jurering

“Ik ben een betere marketeer geworden door de SAN jurysessies en inhoudelijke discussies.” Dit is exact het DNA van de SAN: het delen van kennis geeft inspiratie. Neem je ervaring, deskundigheid en kritische geest mee naar één van de juryteams.

De SAN Accenten behoren tot de meest begeerde en gewaardeerde vakjaarprijzen, mede door het hoge niveau van de juryleden. Je begrijpt dat er daarom wel een aantal eisen zijn voor toetreding. Het jureringsproces is buitengewoon inspirerend doordat alle juryleden hun kennis en expertise open met elkaar delen. Collega marketeers overleggen, vergelijken, wikken en wegen, en bepalen welke campagnes worden genomineerd én welke campagnes uiteindelijk worden beloond met een prestigieus SAN Accent. Eigenlijk onmisbaar voor jouw persoonlijke ‘Education permanente’!

De SAN jury’s

Om kwaliteit en diversiteit te waarborgen heeft het SAN bestuur en de jurycommissie onderstaande criteria opgesteld:

  • Je bent werkzaam bij een adverteerder.
  • En je hebt minstens 5 jaar ervaring als verantwoordelijke senior marcom specialist.
  • Je kunt een commitment aangaan voor 3 jaar.
  • Je wordt voorgedragen door een huidig SAN jurylid of bestuurslid.

Elke categorie heeft een eigen jury die bestaat uit 2 juryvoorzitters, circa 15 juryleden, 3 studenten en een SAN bestuurslid voor de procesbegeleiding. Met 20 marcom professionals per vakjury is de objectiviteit geborgd.

Ga voor overige info over het jureren en aanmelden naar: aanmelden jury.

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken