SAN New Kids on the Block Accent

SAN New Kids on the Block Accent

De SAN geeft met SAN New Kids on the Block verkiezing ruimte aan de nieuwe generatie jonge ‘bureaus’ om zich aan onze achterban – de adverteerders – te presenteren. De winnaar wordt ieder jaar verkozen door de SAN NKOTB Hoofd- en Vakjury.

New Era Consultancy

De finalisten (Cut the Code, New Era Consultancy en One:Nil) hebben alle drie lef, durven groots te dromen, zijn niet naïef, hebben een oog voor ontwikkelingen in het vak en anticiperen hierop.  

Deze finalisten zijn alle drie het bureau gestart vanuit een persoonlijke passie, een visie op het vak, en willen de status quo doorbreken. Ze bouwen aan het merk door de uitdagingen van het continu veranderende marketing communicatie landschap aan te gaan. Ze zijn alle drie ondernemers in hart en nieren die, vanuit een persoonlijke passie en expertise voor technologie, voor sport of voor merkbouwen een bureau zijn begonnen om te bouwen aan de toekomst.

Lees hier waarom New Era Consultancy heeft gewonnen: Juryrapport.

Criteria SAN New Kids On The Block:

Max. 3 jaar oud, ‘Here to Stay’, Innovatief/vernieuwend, Werkwijze, Werk dat er toe doet en Klanten die er toe doen.

Het is niet noodzakelijk dat er is ingezonden voor het SAN Jaarboek om in aanmerking te komen voor de op te stellen Considerationlist.

Van Considerationlist naar Longlist, naar Shortlist, naar Finalist en winnaar!

De Considerationlist wordt samengesteld door B&BA, FONK en SAN waarna de lezers van FONK en fonkonline hierop hun stem kunnen uitbrengen. Daaruit volgt de Longlist van 15 kandidaten. Zij leveren White Papers met informatie en de Hoofdjury brengt deze terug naar een Shortlist van 6 kandidaten. Deze 6 kandidaten presenteren zich in april voor de Hoofd- en de Vakjury. Dan wordt direct bekend gemaakt welke drie bureaus doorgaan als Finalist. De uiteindelijke winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Uitreiking van de SAN Accenten. Lees hier over meer informatie over de SAN NKOTB jurering.

Winnaars uit het verleden:

Kokoro (2013), Dog and Pony (2014), Superhero Cheesecake (2014-2015), Influencer Marketing Agency (2015), GoSpooky (2016), Vertigo 6 (2017), 5PM (2018), Truus (2019) en Green Food Lab (2020).

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken