SAN Next Merkenbouwer Accent

SAN Next Merkenbouwer Accent

De SAN Next Merkenbouwer is in 2019 voor het eerst verkozen door de jury Next Merkenbouwer. 

Renée Kiesouw, FrieslandCampina

In dit eerste verkiezingsjaar van de SAN Next Merkenbouwer hadden we een fantastische longlist met grote marketing talenten en daar bleven in de finale 3 enorme kanjers over; Renée Kiesouw ( FrieslandCampina), Femke Koenen (Samsung) en Fleur Osté (Unilever Andrélon). Renée gaat de geschiedenisboeken in als de allereerste winnaar. O.a. door haar intrinsieke drive en haar aanstekelijk enthousiasme. Lees het volledige juryrapport hier.

Renée Kiesouw, Next Merkenbouwer 2019

Individuele jaarprijs voor jong marcom talent

Al meer dan 30 jaar worden de SAN Accenten gezien als de belangrijkste jaarprijzen voor adverteerders, reclame- en marketingbureaus. Maar elke bekroning is een beloning voor het collectief, de prestaties van het team achter de meest succesvolle campagnes en concepten. Daar is dit jaar verandering in gekomen. Met een SAN Accent voor jong marcom talent is er nu een individuele jaarprijs voor de man of vrouw die volgens de jury (speciaal voor deze prijs samengesteld) de meest aansprekende bijdrage geleverd heeft aan het bouwen van een  onderscheidend merk, de Next Merkenbouwer. Daarvoor heeft de SAN samenwerking gezocht met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak. Janko Klaeijsen (Founding Partner) was direct enthousiast om dit als partner de komende jaren samen met de Stichting SAN vorm te gaan geven.

Criteria SAN Next Merkenbouwer

Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. Lees hier over meer informatie over de SAN Next Merkenbouwer jurering.

WINNAAR 2019, DE EERSTE SAN NEXT MERKENBOUWER: Renée Kiesouw, FrieslandCampina.

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken