SAN Next Merkenbouwer Accent

SAN Next Merkenbouwer Accent

2023 Celvin de Bie (Intertoys)

Celvin de Bie, Intertoys: SAN Next Merkenbouwer 2023

Na de voorronde waarin beoordeeld werd op de ingeleverde whitepapers namen tijdens de finale 5 kandidaten het tegen elkaar op:

  • Celvin de Bie – Intertoys
  • Joost van der Werf – FrieslandCampina
  • Jules Ruig – Mr. Marvis
  • Julie van Bergen – Riedel
  • Kim van der Velden – Swapfiets

De 5 finalisten hebben het de juryleden niet makkelijk gemaakt.  Kandidaten die echt hun merk doorleven en daar, ieder op een geheel eigen wijze tijdens de presentatie een fantastische invulling aan gaven Na intensief beraad heeft de jury besloten dat de titel SAN Next Merkenbouwer 2023 gaat naar Celvin de Bie, Head of Marketing bij Intertoys.

Lees het volledige juryrapport hier.

Individuele jaarprijs voor jong marcom talent

Al meer dan 30 jaar worden de SAN Accenten gezien als de belangrijkste jaarprijzen voor adverteerders, reclame- en marketingbureaus. De SAN Accent voor jong marcom talent is de individuele jaarprijs voor de man of vrouw die volgens de jury (speciaal voor deze prijs samengesteld) de meest aansprekende bijdrage geleverd heeft aan het bouwen van een  onderscheidend merk, de Next Merkenbouwer. De SAN doet dat in samenwerking met het toonaangevende vakblad MarketingTribune.

Criteria SAN Next Merkenbouwer

Kandidaten zijn maximaal 32  jaar oud, hebben minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. Lees hier over meer informatie over de SAN Next Merkenbouwer jurering.

WINNAAR 2019:  Renée Kiesouw, FrieslandCampina.
WINNAAR 2020: Els Versluis, Abbot Kinney’s (Wessanen)
WINNAAR 2021: Anouk van Huissteden, Coca Cola Company
WINNAAR 2022: Jordi Hillenga, Scapino 

 

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken