SAN Next Merkenbouwer Accent

SAN Next Merkenbouwer Accent

2022 Jordi Hillenga (Scapino)

Jordi Hillenga, Scapino: SAN Next Merkenbouwer 2022

Na de voorronde waarin beoordeeld werd op de ingeleverde whitepapers namen tijdens de finale 5 kandidaten het tegen elkaar op:

  • Alexandra Knoef – De Vegetarische Slager
  • Annabel Hoogendoorn – Sunt
  • Jordi Hillenga – Scapino
  • Nizar Ben Messaoud – Unilever
  • Robert Polet – Heineken

Vijf kandidaten die, elk met een geheel eigen identiteit en ijzersterk verhaal de juryleden, onder leiding van Retail Expert, René Repko op 8 mei jl. stil kregen. Na intensief beraad heeft de jury besloten dat de titel SAN Next Merkenbouwer 2022 gaat naar Jordi Hillenga, Marketing Manager Scapino.

Lees het volledige juryrapport hier.

Individuele jaarprijs voor jong marcom talent

Al meer dan 30 jaar worden de SAN Accenten gezien als de belangrijkste jaarprijzen voor adverteerders, reclame- en marketingbureaus. De SAN Accent voor jong marcom talent is de individuele jaarprijs voor de man of vrouw die volgens de jury (speciaal voor deze prijs samengesteld) de meest aansprekende bijdrage geleverd heeft aan het bouwen van een  onderscheidend merk, de Next Merkenbouwer. De SAN doet dat in samenwerking met het toonaangevende vakblad MarketingTribune.

Criteria SAN Next Merkenbouwer

Kandidaten zijn maximaal 32  jaar oud, hebben minimaal 3 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. Lees hier over meer informatie over de SAN Next Merkenbouwer jurering.

WINNAAR 2019:  Renée Kiesouw, FrieslandCampina.
WINNAAR 2020: Els Versluis, Abbot Kinney’s (Wessanen)
WINNAAR 2021: Anouk van Huissteden ( Coca Cola Company)

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken