SAN Next Merkenbouwer Accent

SAN Next Merkenbouwer Accent

De SAN Next Merkenbouwer is in 2019 voor het eerst verkozen door de jury Next Merkenbouwer. 

Els Versluis, Abbot Kinney’s (Wessanen)

Tijdens de finale namen Colette de Beaumont (Koninklijke Auping), Kasper Figee (Zeeman) en Els Versluis (Abbot Kinney’s, Wessanen) het tegen elkaar op. Drie kandidaten die, elk met een geheel eigen identiteit en ijzersterk verhaal de juryleden, onder leiding van Retail Expert, René Repko op 10 mei 2021 stil kregen. Na intensief beraad heeft de jury besloten dat de SAN Next Merkenbouwer 2020 is geworden… Els Versluis. Verantwoordelijk voor het merk Abbot Kinney’s, dat recentelijk is overgenomen door Wessanen.

Lees het volledige juryrapport hier.

Individuele jaarprijs voor jong marcom talent

Al meer dan 30 jaar worden de SAN Accenten gezien als de belangrijkste jaarprijzen voor adverteerders, reclame- en marketingbureaus. De SAN Accent voor jong marcom talent is de individuele jaarprijs voor de man of vrouw die volgens de jury (speciaal voor deze prijs samengesteld) de meest aansprekende bijdrage geleverd heeft aan het bouwen van een  onderscheidend merk, de Next Merkenbouwer. De SAN doet dat in samenwerking met het Executive Search bureau Top of Minds mede gezien hun ervaring en expertise op dit vlak.

Criteria SAN Next Merkenbouwer

Kandidaten zijn maximaal 30 jaar oud, hebben maximaal 7 jaar relevante werkervaring op het gebied van marketing en/of marketingcommunicatie en zijn werkzaam bij een adverteerder in Nederland. Lees hier over meer informatie over de SAN Next Merkenbouwer jurering.

WINNAAR 2019:  Renée Kiesouw, FrieslandCampina.

WINNAAR 2020: Els Versluis, Abbot Kinney’s (Wessanen)

Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken