Uitreiking Accenten

 

  

Het was een fantastische SAN Uitreiking 31 mei 2018 en prachtige winnaars!

‘Zie de nieuwe ruimte’ dat was het thema van het SAN Jaarboek 2017 en van de uitreiking SAN Accenten 2017 afgelopen donderdagavond 31 mei 2018. Een  ‘Full house’ in Studio 21 met ruim 875 vakgenoten, helemaal uitverkocht! Met Johnny de Mol als empathische presentator van de avond werden de beste marcom cases en campagnes van 2017 bekroond met een SAN Accent.

Horeca ondernemer Joost Rigter belichtte ‘zijn nieuwe ruimte’ die zijn oogaandoening (waardoor hij bijna blind is) met zich meebrengt, een heus kippenvel verhaal! Vervolgens hield Luuk Ikink ons een spiegel voor aan de hand van hilarische filmpjes en commercials en de ruimte die hij ziet voor ons vak. Aan het eind een heus mini concert van zo’n drie kwartier om het mooie werk van de winnaars te vieren met de Nederlandse Top band Di-rect. Het dak ging eraf, waarmee het traditiegetrouw het Jaarfeest van het Jaar werd.

Naast de prachtige lijst met 42 SAN Accenten 2017 in 11 categorieën werden ook de ABC Accenten uitgereikt en het SAN New Kids on the Block Accent.

ABC ACCENTEN
Adverteerder van het Jaar 2017:        Tele2
Bureau van het Jaar 2017:                   TBWA\NEBOKO
Consistent Accent 2017:                      Jumbo supermarkten

SAN New Kids on the Block Accent 2017:  Vertigo 6

Kijk voor alle winnaars op onze website: https://sanaccent.nl/accenten/winnaars-2017/

Kijk voor foto’s op: https://bit.ly/2J6eOIL

Nog meer Foto’s: https://photos.app.goo.gl/9JcV7ZNEHjdps0xw2

Kijk voor een korte video impressie op het SAN YouTube kanaal

OOK NOG VEEL DANK AAN ONZE SPONSORS:
Hoofdsponsor De Persgroep Nederland, Gouden sponsors NS, Sanoma en Tribes en alle andere sponsors, partners en mediapartners. Zonder hun support kunnen wij dit niet voor elkaar brengen: HULDE!

 

 

SAN VAN, VOOR EN DOOR ADVERTEERDERS

De SAN deelt de 3.902 beste campagnes van de afgelopen 13 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF