Uitreiking Accenten

    

Wat een fantastische Uitreiking 23 mei 2019 met prachtige winnaars!

‘Beeldbepalend’ was het thema van het 30ste SAN Jaarboek 2018 en dat was zeker ook van toepassing op de Uitreiking SAN Accenten 2018 op donderdagavond 23 mei 2019. Een  ‘Full house’ in Studio 21 met ruim 860 vakgenoten, met Humberto Tan als presentator, met beeldbepalende Nederlander Maarten van der Weijden en zijn indrukwekkende verhaal over zijn ‘Elfstedentocht’. En met Victor Mids die de zaal op het verkeerde been zette, en aan het eind gezamenlijk de winnaar SAN NKOTB 2018 tevoorschijn ‘toverde’!

Aan het eind kwamen de legendarische DJ’s Gerard Ekdom en Jeroen van Inkel de avond afsluiten met de vraag “Hoe goed kennen jullie je eigen commercials aan de hand van de muziek?? Raadt de reclame?” Waarna de TOP 10 van de Eenmalige Jubileum categorie DE RECLAMEPARELS (Iconisch werk uit de afgelopen 30 jaar) werd belicht. Daarvan werden – door de 30-koppige jury met coryfeeën uit het vak – uiteindelijk 3 campagnes beloond met een SAN Reclameparel Accent’:

Naast de mooie lijst met 33 SAN Accenten 2018 uit de 11 reguliere categorieën werden ook
de ABC Accenten en het SAN New Kids on the Block Accent uitgereikt:

ABC ACCENTEN 2018
Adverteerder van het Jaar:         Staatsloterij
B
ureau van het Jaar:                   Joe Public Take-Away Advertising
C
onsistent Accent:                       Bob

SAN New Kids on the Block Accent 2018:  5PM

Kijk voor de winnaars op onze website: WINNAARS
Kijk voor alle foto’s van 23 mei 2019 zijn van Paul Ridderhof
Kijk voor een korte video impressie op het SAN YouTube kanaal

OOK NOG VEEL DANK AAN ONZE SPONSORS:
Hoofdsponsor De Persgroep, Gouden sponsors NS, Sanoma en ABN AMRO en alle andere sponsors, partners en mediapartners. Zonder hun support kunnen wij dit niet voor elkaar brengen: HULDE!

SAN VAN, VOOR EN DOOR ADVERTEERDERS

De SAN deelt de 4.138 beste cases en campagnes van de afgelopen 14 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF