- Inzenden
- Jurering
- SAN Accenten
- Uitreiking
- Agenda
- Nieuws
- SANARCHIEF
- Stichting SAN
Vier het succes van jouw campagne met de mooiste vakprijs… een SAN Accent!
Wil jij met jouw werk in aanmerking komen voor een SAN Accent?
Reserveer dan hier direct een pagina in het Jaarboek en maak kans op de mooiste en meest complete vakprijs voor adverteerder en bureau!
Materiaal insturen kan inmiddels met het uitstellen van de deadline tot en met 15 januari 2021. Meld je aan voor onze nieuwsbrief zo mis je geen data en deadlines.
Zodra je je pagina’s hebt gereserveerd ontvang je per e-mail inloggegevens voor de Productiesite. Hier kun je gemakkelijk zelf alle gegevens van je campagne uploaden en het beeld op de pagina geheel naar wens opmaken.
Elke ingezonden campagne wordt afgebeeld op minimaal één eigen full-colour-pagina in het SAN Jaarboek. Bekijk alle tarieven voor reguliere pagina’s, vervolgpagina’s en staffelkorting op onze tarievenpagina.
Zorg voor een heldere omschrijving over:
Vermeld nog géén resultaten in je teksten. Dat doe je pas tijdens de tweede juryronde (als je bent genomineerd).
Maak een goed overzicht van je gehele campagne. Doe dat met een visueel aantrekkelijke pagina. Onthoud dat teveel visuals een onduidelijk beeld kunnen geven, kies dan voor meerdere pagina’s (daarom is de prijs voor een vervolgpagina bewust laag).
Hier vind je onze uitgebreide pagina met alle aanleverspecificaties.
Download het ‘Formulier Inzending case SAN Jaarboek 2020’ in PDF.
of in Word om alvast zelf in te vullen.
Radio en TV
De ervaring leert dat de jury pas een compleet oordeel over radio- en/of tv-campagnes kan geven als ze deze kunnen beluisteren of bekijken. Daarom streven wij ernaar om al deze materialen beschikbaar te stellen. Zo maken we ieder jaar een aparte website met alle RTV materialen en vermelden achterin het SAN Jaarboek de bijbehorende inloggegevens.
Digitaal en online
Wil je dat de jury een goed beeld krijgt van jouw online/digitale campagne of het digitale component van jouw case. Maak dan een korte casestory van max. 120 seconden. Hiermee geef je de jury een goede indruk van de middelen die moeilijk in het Jaarboek zijn af te beelden. Dit is met name bedoeld om de digitale componenten goed te tonen.
De aanvullende materialen kun je tot en met 15 januari 2021 uploaden via de productiesite bij het tabje ‘Audio & Video’.
Naamgeving
Geef duidelijk aan welk bestand je instuurt.
Doe dit als volgt: campagnenummer_evt.volgnummer_categorie_adverteerder_titel (met de volgende bestandstypen (.mov, .dv .mp4, .aiff, .wav of .mp3)
Voorbeeld: C275_01_dienstverlening_Hi_Vind ik leuk.mov.
Bekijk hier onze ‘Tips&Tricks’-video!
Websites kunnen beperkt worden weergegeven in het SAN Jaarboek. Voor een goede beoordeling daarvan raden we je daarom aan om de site in de lucht te houden. Maak zo nodig een aparte ‘SAN URL’ aan als de campagne reeds is gestopt. Vermeld de URL duidelijk op je pagina in het Jaarboek en plaats er een afbeelding van de Homepage bij.
Je kunt ook een casestory maken van je website en andere digitale media.
Als er overige materialen zijn die een betere indruk geven van jouw campagne, dan zijn die uiteraard welkom. De jury zal dit materiaal tijdens de Nominatieronde betrekken in de beoordeling.
Stuur dit handzame materiaal op naar het SAN kantoor vóór 1 maart 2021. Vergeet niet de volgende zaken te vermelden: naam bureau, naam adverteerder, naam campagne, campagnenummer (C-nummer) en de SAN-categorie.