Kompas bestellen

Kompas bestellen

Hoe navigeren consumenten in onzekere tijden op merken en reclame? En hoe kunnen merkenbouwers maatschappelijke thema’s inzetten?”

SAN & MetrixLab bieden een Kompas voor marketeers die hun merk willen versterken in de komende jaren als het gaat om maatschappelijk positie en emotionele binding.

Zowel consumenten als merkenbouwers vallen van de ene in de andere crisis en consumenten worstelen hier zichtbaar mee.

Daarom heeft MetrixLab en samenwerking met SAN dit voorjaar haar kwalitatieve onderzoeksoplossing Immerse, aangedreven door AI, ingezet om consumenten en merkenbouwers aan het woord te laten. Door middel van interactieve online sessies, hebben ze weten te achterhalen wat consumenten bezig houdt, wat ze van merken verwachten en waarom. Ook vertellen merkbouwers wat consumenten in hun opzicht nodig hebben.

Het rapport met handvatten voor marketeers is te bestellen door hieronder je e-mail adres achter te laten. Je ontvangt het rapport dan als eerste.

(Je gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het toesturen van het kompas)

 

Subscribe

* indicates required



Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken