Nieuws

101 Nominaties SAN Jaarboek 2018

21 maart 2019

Na drie dagen jurering bij het gastvrije Sanoma in Hoofddorp zijn de genomineerde campagnes/cases SAN Jaarboek 2018 bekend. De 101 Nominaties van de ingezonden campagnes/cases staan vanaf heden, 21 maart 2019 op deze website: KIJK HIER ADVERTEERDERS die hoog scoren zijn VodafoneZiggo met 6 Nominaties, Nederlandse Loterij, Samsung en Unilever elk met 4 Nominaties, Lidl, diverse Ministeries, SNS en het Van…

Verder lezen

Het waren 3 fantastische dagen…

19 maart 2019

Afgelopen week dinsdag 12 t/m donderdag 14 maart 2019 waren wij te gast bij Sanoma in Hoofddorp met onze ruim 220 SAN juryleden. Daar werden alle ingezonden cases van de 11 reguliere categorieën SAN jaarboek 2018 gejureerd. Er waren goede en soms pittige discussies, maar altijd op de inhoud, waarna elk jurylid individueel en anoniem zijn 3 cijfers gaf op…

Verder lezen

Start jurering cases SAN Jaarboek 2018

12 maart 2019

Bij het gastvrije Sanoma in Hoofddorp start vandaag t/m donderdag 14 maart 2019 de 1e juryronde namelijk de Nominatie jurering van de ingezonden cases/campagnes SAN Jaarboek 2018. Dan buigen ruim 220 SAN juryleden – allen adverteerders – zich over de cases van hun eigen categorie. Er zijn 11 verschillende categorieën elk met hun eigen jury. Wij wensen alle juryleden veel…

Verder lezen

SAN Reclameparels op billboard

8 maart 2019

Op weg naar een afspraak in Amsterdam kwamen wij dit prachtige billboard tegen van DDB Unlimited! Dit bureau is op 1 januari jl. ontstaan uit de samenvoeging van ETCETERA en DDB & Tribal Amsterdam en hiermee willen zij hun 'roots' benadrukken en tonen hiermee wat zij in de afgelopen jaren voor mooi werk hebben gemaakt voor de Nederlandse markt. En…

Verder lezen

Jubileumeditie SAN Jaarboek 2018: Beeldbepalend

1 maart 2019

Tijdens een zeer drukbezochte bijeenkomst op donderdag 28 februari jl. voor SAN juryleden, sponsors en relaties bij onze host en sponsor de NS in Utrecht, heeft SAN voorzitter Jeroen Hubert het eerste exemplaar uitgereikt aan beeldbepalend reclamemaker Erik Kessels van KesselsKramer. Het 30ste SAN Jaarboek werd met applaus ontvangen, want heeft een bijzondere vormgeving passend in een fraaie cassette met…

Verder lezen

Longlist SAN NKOTB 2018 bekend

26 februari 2019

De vijftien bureaus van de Longlist SAN New Kids on the Block 2018 zijn bekend Na de drie polls via FONK en Fonkonline was het bijzonder spannend wie er uiteindelijk op de Longlist zouden komen te staan. Maar de lezers van FONK hebben gekozen! In de volgende editie van het FONK Magazine maken de lezers en SAN juryleden uitgebreider kennis met…

Verder lezen

220 SAN juryleden bekend

12 februari 2019

Prachtige afspiegeling van het Nederlandse bedrijfsleven in SAN jury’s: ruim 220 juryleden, allen adverteerders. Met trots stelt de Stichting SAN aan u voor: ruim 220 juryleden van de 11 vakjury’s c.q. categorieën die gezamenlijk de ingezonden cases/campagnes van 2018 gaan beoordelen. Alle voorzitters en leden van de juryteams zijn ervaren marketing- en communicatiespecialisten en stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos…

Verder lezen

Aantal campagnes met celebrities is sterk toegenomen

5 februari 2019

Stichting SAN deelt opvallende inzichten uit het SANARCHIEF De SAN bestaat 30 jaar. Om te laten zien hoeveel kennis in die 30 jaar is opgebouwd in het collectieve SAN geheugen, liet de SAN van een aantal uiteenlopende variabelen onderzoeken hoeveel impact deze hebben op het winnen van een SAN Accent. Op verzoek van de SAN hebben dataspecialisten van PwC in…

Verder lezen

Considerationlist SAN NKOTB 2018…

31 januari 2019

B&BA,  FONK en de SAN | Stichting Adverteerdersjury Nederland hebben de Considerationlist in aanloop naar de uitreiking van het SAN New Kids on the Block Accent 2018 samengesteld. 24 Kandidaten/bureaus voldoen aan de criteria. De 24 bureaus in alfabetische volgorde op de Considerationlist 2018 zijn: • 5PM • Activation Heroes • B.R.A.I.N. Creatives • BEAKER • BZTRS Agency • Captains • ContentToday • Deux Agency • FNDMNTL • HERC the…

Verder lezen

Inspiratie bij Miele met Marc Leurs

18 januari 2019

SAN Juryvoorzitters hebben inspiratie opgedaan in het Miele Experience Center! Bij sponsor Miele Nederland in Vianen werden onze 22 SAN Juryvoorzitters geïnspireerd door Marc Leurs (Head of Strategy) van Bureau van het Jaar TBWA\NEBOKO met zijn kijk op jureren onder de titel: ‘Wat je leert als je jureert’. Mooier kunnen wij het zelf niet zeggen want dat is nu precies het DNA…

Verder lezen

De SAN deelt de 4.138 beste cases en campagnes van de afgelopen 14 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF