Nieuws

SAN wint zelf een prijs!

4 oktober 2012

Wij zijn zeer verheugd te kunnen melden dat de SAN ook in de prijzen is gevallen! De SAN ontving de 3e prijs als meest Begeerde prijs op het vakgebied Arbeidsmarktcommunicatie. Wij ontvingen op ons kantoor de heer Hans Rook van het vakblad ‘Werf&’ die ons de prachtige award met daarbij een taart kwam overhandigen. Heeft de SAN ook eens een…

Verder lezen

SAN kiest nieuwe voorzitter

Het bestuur van de Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN, heeft Paul Geraeds tot haar nieuwe voorzitter gekozen. Hij volgt hiermee Jan Paul van Heemskerck/Holland Casino op. Paul Geraeds is in het dagelijkse leven Director Marketing voor Center Parcs Europe en brengt een jarenlange ervaring op marketing gebied aan adverteerderszijde mee. Paul Geraeds: “De SAN gaat een spannende tijd tegemoet met…

Verder lezen

SAN Jaarboek 2012

28 september 2012

Wij zijn weer van start gegaan met de voorbereidingen voor het SAN Jaarboek 2012. De 24ste editie van dit unieke naslagwerk, met het beste reclamewerk uit het jaar 2012, beloofd weer een prachtig overzicht te gaan geven van de creativiteit van de Nederlandse adverteerders en hun bureaus. Vanaf begin november 2012 kunt u weer inzenden voor dit SAN Jaarboek 2012.…

Verder lezen

KLIK HIER VOOR DE FOTO’S

25 mei 2012

Ga naar: http://san2011.photonic.nl Of ga naar: http://www.flickr.com/photos/ridderhof   Of http://www.flickriver.com/photos/ridderhof/sets/  Ruim 830 vakgenoten waren donderdagavond 24 mei 2012 aanwezig op de 23ste Uitreiking SAN Accenten over het jaar 2011. EXTRA SAN ACCENT BESTELLEN? Mocht u een extra SAN Accent willen bestellen omdat bijvoorbeeld meerdere bureaus aan de winnende campagne hebben gewerkt dan is dat mogelijk. Dat kan rechtstreeks bij onze designer…

Verder lezen

Uitreiking SAN Accenten 2011

23 mei 2012

Tijdens de Afterparty op 24 mei 2012 in Studio 21 trad de Advertising All Stars Band op samen met o.a. Ellen ten Damme en Ali B. Deze band bestaat volledig uit marketing en communicatie professionals die in hun vrije tijd met muziek bezig zijn. De SAN is enorm trots dat zij wederom - geheel belangeloos - hebben opgetreden voor hun collega adverteerders, bureaus…

Verder lezen

ABC Accenten 2011

26 april 2012

De ABC jury heeft na een tweede ronde de Shortlisten voor de drie SAN Groot Accenten 2011 vastgesteld. Op alfabetische volgorde onderstaand de genomineerden: ADVERTEERDER VAN HET JAAR 2011: HEMA, KLM en Vodafone BUREAU VAN HET JAAR 2011: BSUR, LEMZ en Wieden+Kennedy CONSISTENT ACCENT 2011: Bol.com, LOI en Volkswagen Alle negen genomineerden hebben inmiddels hun cases gepresenteerd op 9 mei 2012 aan de ABC jury…

Verder lezen

De winnaars zijn bekend

23 april 2012

Winnende campagnes herken je aan hun SAN Accent Afgelopen donderdag 24 mei zijn er door Eva Jinek en Kluun 40 SAN Accenten uitgereikt aan de beste campagnes uit de 11 categorieën over het jaar 2011. Kijk bij: http://www.sanaccent.nl/winnaars Daarnaast de drie z.g. ABC Groot Accenten 2011: Adverteerder van het Jaar:  KLM Bureau van het Jaar:           Wieden+Kennedy Consistent Accent:             Volkswagen DE SAN…

Verder lezen

Tweede juryronde SAN Jaarboek 2011

4 april 2012

De 109 genomineerde campagnes uit het SAN Jaarboek 2011 hebben in de periode 10 t/m 20 april jl. hun cases gepresenteerd en verdedigd ten overstaan van de SAN jury van hun categorie. De adverteerders hebben samen met hun bureau in deze 2e juryronde - de z.g. Accent juryronde - bij Randstad te Diemen, hun beste beentje voor gezet op weg naar een…

Verder lezen

Nominaties SAN Jaarboek 2011

22 maart 2012

Tijdens de Nominatie jurering op 13, 14 en 15 maart jl. bij SanomaMedia te Hoofddorp - waar ruim 240 juryleden te gast waren - bogen de 11 juryteams zich over de ingezonden campagnes uit het SAN Jaarboek 2011. 109 Nominaties van 312 ingezonden campagnes: Unilever, Albert Heijn, PostNL, SIRE, Vodafone, N=5, TBWA, FHV BBDO en Publicis scoren hoog. Adverteerders die…

Verder lezen

Raoul Heertje stelt zich bloot op

2 maart 2012

Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 1 maart jl. met juryleden, sponsors en relaties in het congrescentrum van de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN bestuurslid Marcel Joosten het eerste exemplaar van het SAN Jaarboek 2011 uitgereikt aan schrijver, comedian en columnist Raoul Heertje.  Raoul Heertje  gaf vervolgens zijn frisse kijk op het gekozen thema van het SAN Jaarboek 2011: ‘Open &bloot’.…

Verder lezen

De SAN deelt de 3.610 beste campagnes van de afgelopen 12 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF