Nieuwsoverzicht

Nieuwsoverzicht

20 januari 2017

DE SPIEGEL VAN PAUL SCHNABEL

Bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland heeft Prof. Dr. Paul Schnabel op donderdagavond 19 januari 2017 zijn kijk gegeven op een gedegen juryproces en de rol die een voorzitter hierin speelt.  Met zijn ‘weetjes’ uit de voorzitters praktijk een prachtig en inspirerend pleidooi voor onze 22 SAN juryvoorzitters als aftrap…

Verder lezen

5 januari 2017

DE KROON OP JE WERK

“Een bonus is zo weer vergeten, maar de herinnering aan een SAN Accent is voor altijd!” Als jij straks op 1 juni 2017 ook op het podium wilt staan met een SAN Accent, dan moet je nu snel in actie komen. Vanwege nog lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met…

Verder lezen

16 december 2016

Deadline inzenden cases nadert

Nu graag snel jouw cases reserveren voor het SAN Jaarboek 2016. Want 2017 nadert en daarmee de deadline! SAN Accent: de prijs die het bewijst De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën…

Verder lezen

16 december 2016

Slim idee? Inzenden bij Smart Idea!

Smart Idea ofwel een SAN Accent voor een slim idee, slimme strategie of slim mediagebruik. Deze categorie is in het leven geroepen voor de kleinere (activatie) campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en vooral ook kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedragsdoelstellingen. Het mag een op…

Verder lezen

7 december 2016

De 22 SAN juryvoorzitters

Met trots stellen wij voor: de 22 juryvoorzitters van de 11 vakjury’s die gezamenlijk de ingezonden cases van 2016 gaan beoordelen. Met totaal ruim 220 juryleden, heeft de Stichting SAN de grootste vakjury binnen ons vakgebied! Elke categorie heeft een juryteam bestaande uit: 2 juryvoorzitters, 15 juryleden, 3 studenten marketing…

Verder lezen

1 december 2016

STUUR JEZELF NAAR EEN SAN ACCENT

SAN Accent: de prijs die het bewijst De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatieprofessionals die werkzaam zijn bij adverteerders. Onafhankelijk, ervaren en deskundig. Waardoor een SAN…

Verder lezen

1 december 2016

AANMELDEN VOOR SAN NKOTB 2016

JONGE BUREAUS MAX. 3 JAAR OUD KUNNEN ZICH NU AANMELDEN VOOR SAN NEW KIDS ON THE BLOCK 2016 Twee jaar geleden hebben de ‘Founding fathers’ namelijk het vakblad FONK (Nicolette Hulsebos) en het adviesbureau B&BA | Brand & Business Architects (Rob Benjamens en Fred Moolhuijsen) de SAN benaderd om de…

Verder lezen

11 november 2016

Kijkje in de keuken winnaars ABC en SAN NKOTB 2015

Op een drukbezochte bijeenkomst op donderdagmiddag 10 november 2016 in Mediacafé Pjotr van SAN hoofdsponsor De Persgroep Nederland gaven de winnaars van de ABC Accenten 2015 en de winnaar SAN New Kids on the Block Accent 2015 een kijkje in hun keuken. Exclusief voor adverteerders en SAN juryleden. Vier succesformules…

Verder lezen

31 oktober 2016

Inzenden cases SAN Jaarboek 2016

De jaarprijs die bewijst dat een case of campagne er écht bovenuit steekt, écht effectief en creatief is, heeft een naam: SAN Accent. In 11 categorieën toegekend door marketing- en communicatie professionals die werkzaam zijn bij adverteerders.  Elke categorie heeft zijn winnaars, dit zijn de 11 categorieën 2016: Business-to-Business, Corporate…

Verder lezen

31 oktober 2016

Start SAN seizoen met een nieuw logo en huisstijl

Na 28 jaar introduceert de SAN voor het eerst een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De wens was duidelijk; Een logo dat de SAN weerspiegelt – modern en fris, met de verwijzing naar de A van het Accent en onze achterban de Adverteerders. Het moest een menselijk aspect krijgen,…

Verder lezen
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken