Nieuws

Alle SAN jury’s vol

16 december 2011

Geen plaatsen meer vrij in SAN jury's We zijn blij te kunnen melden dat alle 10 + 1 categorieën voorzien zijn van juryleden. Allen adverteerders en ruim 220 van hen geven hun tijd en kennis aan de SAN en het vak om zo het vak op hoger niveau te tillen. Het SAN bestuur is hen daarvoor zeer erkentelijk!

Verder lezen

Jouw idee in de schijnwerpers?

7 december 2011

Om het marketing/communicatie vak verder te ontwikkelen en aankomend marketing- en communicatietalent een platform te geven, introduceert de SAN de 5 minuten sessies voor studenten. Studenten dagen we uit om met bijzondere, opvallende of baanbrekende ideeën te komen rondom het SAN jaarthema. In een tijdperk van open communicatie, co-creatie en crowdsourcing lijkt de macht volledig bij de consument te komen.…

Verder lezen

Tarieven gelijk gebleven!

20 oktober 2011

Evenals de twee voorgaande jaren zijn de tarieven voor het inzenden niet verhoogd! Naast de gewone paginaprijs is de prijs van een vervolgpagina laag gehouden omdat de SAN op deze manier meer inzenders de mogelijkheid wil bieden om hun ingezonden werk nog beter te tonen. Tevens is er een speciaal extra laag tarief voor de overkoepelende extra categorie Geïntegreerde Communicatie.…

Verder lezen

Beloning of bekroning? Allebei!

Campagnes die effectief, productief en creatief zijn, verdienen een prijs. Een SAN Accent ofwel de meest aansprekende jaarprijs voor marketing en communicatie. Direct gevolg van het hoge niveau van de inzendingen en een jury die uit professionals bestaat die werkzaam  zijn bij adverteerders. Kortom de beloning en de bekroning op uw werk! Elke categorie zijn eigen bekroning. Marktsegmenten verschillen. Daarom zijn…

Verder lezen

Succesvolle presentaties ABC Accenten

15 september 2011

Exclusief voor de SAN juryleden hebben de winnaars van de ABC Accenten 2010 op 22 november jl. een presentatie gegeven van hun winnende case. Bavaria - Adverteerder van het Jaar, Alfred - Bureau van het Jaar en Interpolis - Consistent Accent 2010 gaven bij het gastvrije ABN AMRO een kijkje in de keuken. Wat opviel was de openheid waarmee werd…

Verder lezen

De SAN deelt de 3.322 beste campagnes van de afgelopen 11 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF