‘Voor jou alleen’ dat was het thema van het SAN Jaarboek 2015 en de uitreiking SAN Accenten, donderdagavond 26 mei 2016 in Studio 21 te Hilversum. Dat was niet tegen dovemans oren gezegd want ruim
900 vakgenoten reageerden daarop en kwamen naar het prachtige feest met presentatrice
Irene Moors waar de beste marcom cases en campagnes van 2015 bekroond werden met een SAN Accent.
De gasten in een uitverkochte Studio 21 waren getuige van verrassende optredens: tattoo koning
Henk Schiffmacher belichtte het persoonlijke van een tattoo, cabaretier
Micha Wertheim hield de gasten, het vak en de SAN een spiegel voor en bij het wervelende optreden van onze nationale Topband
Kensington vloog het dak eraf.
Naast de 43 SAN Accenten 2015 in 11 categorieën werden ook de SAN ABC Accenten uitgereikt en het SAN New Kids on the Block Accent:
SAN New Kids on the Block Accent 2015: Influencer Marketing Agency
SAN ABC ACCENTEN 2015
Adverteerder van het Jaar: IKEA
Bureau van het Jaar: J. Walter Thompson Amsterdam
Consistent Accent: bol.com
Kijk voor alle winnaars:
https://sanaccent.nl/accenten/winnaars/