Nieuws

Considerationlist New Kids

3 februari 2015

De 31 bureaus die de Considerationlist van de nieuwe SAN categorie 'New Kids on the Block' hebben gehaald, zijn bekend! Eén van de bureaus op de lijst zal op 28 mei 2015 met het SAN 'New Kids on the Block Accent' aan de haal gaan. Vanaf dinsdag 3 februari 2015 lopen op fonkonline 6 enquêtes die de Considerationlist (31 bureaus)…

Verder lezen

Frits Sissing geeft inspiratie…

16 januari 2015

Bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland heeft Frits Sissing op donderdagavond 15 januari 2015 in het gezellige Mediacafé Pjotr een bijzonder inkijkje gegeven achter de schermen van het jureringsproces bij TV programma's. Geestig en inspirerend als aftrap voor het SAN jureringsseizoen 2014-2015. Even daarvoor gaf Online redacteur Laurens Verhagen van de Volkskrant een bijzonder nuttig betoog over de online mogelijkheden en…

Verder lezen

Planning SAN seizoen 2014-2015

12 januari 2015

Zeker in het kader van het thema 'DURF TE DELEN' is de SAN er trots op dat zij de verkiezing van 'New Kids on the Block' heeft geadopteerd. Op dinsdagavond 6 januari 2015 kwamen de Stichting Adverteerdersjury Nederland | SAN, B&BA en fonk overeen dat de ‘New Kids on the Block’ verkiezing vanaf 2015 voortgezet zal worden onder de vleugels van de…

Verder lezen

SAN adopteert New Kids on the Block

8 januari 2015

In 2013 namen Brand & Business Architects (B&BA) en fonk gezamenlijk het initiatief voor New Kids on the Block. Doel voor het in leven roepen van deze prijs was het genereren van extra aandacht en belangstelling voor de nieuwe generatie bureaus op het gebied van digital, design, marketing, reclame en pr.   Op dinsdagavond 6 januari 2015 kwamen de Stichting Adverteerdersjury…

Verder lezen

Een Accentrijk 2015

2 januari 2015

Als je straks op 28 mei 2015 op het podium wilt staan om een SAN Accent in ontvangst te nemen, dan moet je nu snel in actie komen!  Vanwege lopende gesprekken over mogelijke extra inzendingen met bureaus en adverteerders wordt de definitieve sluitingsdatum gesteld op 9 januari 2015 einde dag!   * Denk ook aan de overkoepelende categorie EXCELLENT *…

Verder lezen

FIJNE FEESTDAGEN…

23 december 2014

Straks op het podium met een SAN Accent? Dan moet je nu snel jouw campagne(s) insturen.    Vier het succes van jouw campagne met de vakprijzen die er toe doen: de SAN Accenten.   Reserveer direct via onze website of bel 023-55 40 731 of 020-770 84 81   Op 24 en 31 december a.s. is het SAN kantoor in…

Verder lezen

Twee SAN Accenten, één campagne?

12 december 2014

'DURF TE DELEN' is dit jaar het thema van alle activiteiten die de SAN ontwikkelt. Dat 'durven' geldt zeker voor de pareltjes onder de campagnes die ook insturen voor de categorie EXCELLENT.  Criteria EXCELLENT:  - Campagne is ook ingezonden in eigen vak/branche categorie. - Buitengewoon op concept, executie en resultaat.  - Behoort tot de allerbeste campagnes van het afgelopen jaar.…

Verder lezen

Winnaars ABC Accenten 2013

14 november 2014

Op een drukbezochte bijeenkomst in het Mediacafé Pjotr bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland gaven de Winnaars van de ABC Accenten 2013 een inkijk in hun winnende case. Drie succesformules Terre des Hommes – Adverteerder van het Jaar, DDB & Tribal Amsterdam – Bureau van het Jaar en KLM winnaar van het Consistent Accent 2013 namen de ruim 70 aanwezige adverteerders…

Verder lezen

STUUR SNEL JOUW CAMPAGNE IN…

7 november 2014

‘DURF TE DELEN’ is dit jaar het thema van alle activiteiten die de SAN ontwikkelt. Los van dit thema geeft het SAN Jaarboek 2014 een overzicht van de opvallendste, creatiefste en effectiefste reclamecampagnes. Campagnes – en daar hoort jouw campagne zeker bij – die kans maken op de vakprijzen die ertoe doen: de SAN Accenten.   SAN maakt je deelgenoot Via…

Verder lezen

SAN MAAKT JE DEELGENOOT…

30 oktober 2014

Donderdag 13 november 2014 bij hoofdsponsor De Persgroep Nederland presenteren de drie winnaars hun succesformule: Terre des Hommes, DDB & Tribal Amsterdam en KLM. SAN MAAKT JE DEELGENOOT  Via social media delen we onze belevenissen, via Uber onze auto, via Airbnb onze woning en via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF onze…

Verder lezen

De SAN deelt de 4.138 beste cases en campagnes van de afgelopen 14 jaar online!

Uniek: SANARCHIEF
Onderverdeeld in 11 categorieën, inclusief alle informatie over de doelstelling van de campagne, de doelgroep, strategie, concept, de makers en RTV materiaal.
Met één muisklik te openen.

Zoeken is vinden!
SANARCHIEF is overzichtelijk, toegankelijk en compleet. Zoek op ’Categorie‘, ‘Adverteerder’, ‘Bureau’ of ‘Jaar’. Of nog leuker via ‘Trefwoord’ en jouw eigen naam.

SANARCHIEF: Inspiratiebron voor campagnemakers

SANARCHIEF