De TVC's, radio spots, print advertentie en de Branded Content samenwerking met RTL Woonmagazine zorgde voor een snelle propositie- en bereiksopbouw. Daarnaast was er de lancering van de Piet Boon shop en de onthulling van het exclusieve Piet Heijn Eek bed op de woonbeurs (uitgeroepen tot beste stand van de woonbeurs). Eveneens werd er op de woonbeurs een compleet aangekleed "Piet Hein Eek by wehkamp.nl" terras neergezet waar de bezoekers fysiek en middels tablets en magazines de wehkamp.nl wooncollectie kon ontdekken. Op Facebook lanceerde wehkamp.nl de eerste virtuele stoelendans game die meer dan 100.000 mensen bereikte en 30.000 nieuwe fans opleverde. Natuurlijk was er zeer veel inspirerende content in de site, emails en exclusieve styling filmpjes i.s.m. RTL woonmagazine. Dit alles werd gecombineerd met conversie banners, inzet van het wehkamp.nl affiliate netwerk, SEA en de second screen App van STER. Het resultaat van deze geïntegreerde campagne overtrof alle verwachtingen. Er werden 57% meer artikelen verkocht wat resulteerde in een omzetstijging van maar liefst 34%.