Wij zijn er voor onze partners en niet andersom

Wij zijn er voor onze partners en niet andersom

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
T-MOBILE
Bureau
Etcetera / Van Wanten
Jaar
2013
Paginanummer
79

Nominatie 2013

Doelstelling

Voorkeur T-Mobile Zakelijk vergroten, zodat TMZ vaker geadviseerd wordt.

Doelgroep

De businesspartners, goed voor 80% van de omzet. Hoe verbeter je de relatie met je belangrijkste partners die altijd gepamperd worden met incentiveprogramma's?

Concept

We bieden geen dure events/cadeaus, maar we doen alles om de business van onze partners te vergroten. We verrassen ze met een kant-en-klare campagne voor hén en maken ons eigen merk ondergeschikt. Omdat we weten dat prospects meer vertrouwen op een onafhankelijk advies dan op dat van een provider. Daarmee laten we zien dat we er zijn voor onze partners en niet andersom. Zo zijn wij. Op deze manier steken we écht onze nek uit voor onze partners, die eindelijk eens nuttige ondersteuning ontvangen bij het werven van klanten.

Media- en middelenstrategie

Persoonlijke introductie nieuwe campagne, bestaand uit kant-en-klaar leadprogramma: DM, reminder-eDM, belscript, leaddatabase, moving billboard. Plus webpage met campagne-informatie en WhatsApp-groep met on-the-road-tips voor accountmanagers.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken