Voel je thuis bij Agis

Voel je thuis bij Agis

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
AGIS ZORGVERZEKERINGEN
Bureau
Koen
Jaar
2013
Paginanummer
178

Doelstelling

Bestaande klanten bevestigen in hun keuze voor Agis en het aanspreken van nieuwe klanten tijdens de jaarlijkse 'overstapperiode' voor zorgverzekeringen.

Doelgroep

Bestaande klanten en prospects in de regio's waar Agis van oudsher sterk is.

Concept

In het najaarsgeweld, waarin zorgverzekeraars elkaar overschreeuwen met weinig onderscheidende proposities, wil Agis op merkniveau het verschil maken. Door het regionale karakter te benadrukken: vanuit de historie staat Agis dichtbij zowel verzekerden als lokale zorgverleners in bijvoorbeeld Amsterdam, Almere, Amersfoort, Utrecht en de driehoek Apeldoorn-Deventer-Zutphen. Daarom een regionale campagne, met in de hoofdrol klanten die zich bij Agis letterlijk en figuurlijk thuisvoelen.

Media- en middelenstrategie

Ook de middeleninzet wordt regionaal aangepakt: in de voor Agis belangrijke gebieden zijn tevreden klanten terug te vinden op abri's en billboards in hun eigen buurt en in advertenties in regionale dagbladen en de lokale pers. Met banners gestuurd op specifieke ip-adressen spelen deze Agis-ambassadeurs ook online een thuiswedstrijd. Zo worden ze 'Bekende Nederlanders' in hun directe woonomgeving en staan ze op een geloofwaardige manier symbool voor het regionale karakter van Agis.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken