U HOUDT VAN KEUZE? WIJ NIET.

U HOUDT VAN KEUZE? WIJ NIET.

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Simyo
Bureau
S-W-H
Jaar
2008
Paginanummer
147

Doelstelling

Simyo in de markt zetten als dé telecomaanbieder die bellen en sms-en weer eenvoudig maakt.

Doelgroep

Dertig plussers die prepaid en bewust bellen

Concept

De telecommarkt is toonaangevend voor snelle technologische ontwikkelingen en toenemende complexiteit. Consumenten worden geconfronteerd met een overdaad aan keuze in telefoontjes, abonnementen, sms-bundels, etc. Steeds meer mensen zien door de bomen het bos niet meer en verlangen naar eenvoud. Simyo – eenvoudig in haar essentie – biedt hen uitkomst. Bij Simyo hoeven mensen niet te kiezen: 1 simkaart, 1 tarief en dus 1 oplossing. Eenvoud wordt in alles doorgevoerd: online verkoop, géén winkels, géén duur hoofdkantoor, géén overbodige diensten, géén distiributienetwerk. Simyo maakt mobiele communicatie weer eenvoudig. Zo simpel is Simyo.

Media- en middelenstrategie

Om de propositie breed en geloofwaardig neer te zetten wordt TV en radio ingezet. Online (bannering, search engine marketing) genereert traffic naar de site.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken