Om de digitale tools (Tikkie, GRIP, Mobiel Bankieren-app en wearables) van de bank te promoten ontwikkelden we de campagne #slimbankieren. Met als kernbelofte 'De bank in je broekzak' vergroten we het gevoel dat je met de digitale tools van ABN AMRO altijd en overal in staat bent om je bankzaken te regelen. We maakten hierbij gebruik van de aankomende zomervakantie. Want dan in het bijzonder zijn de apps en features relevant. In de ATL-campagne volgen we met live webcams Vincent en zijn gezin op vakantie, waarbij in verschillende situaties duidelijk wordt hoe je met #slimbankieren je financiële zaakjes gemakkelijk kunt regelen. Om de jongere doelgroep aan te spreken, ontwikkelden we het Instagram-format Lost in Transaction, waarin twee teams van influencers met enkel een telefoon en bankpas op zak de strijd met elkaar aangingen tijdens een roadtrip in Europa. Het doel: zo snel mogelijk en met een zo groot mogelijk geldbedrag aankomen bij de finish door zo slim mogelijk te bankieren. We sloten in vorm en idee aan bij de cultuur van de doelgroep (#travel-domein) en verwerkten de producten van de bank op een natuurlijke manier in de content, waardoor de doelgroep veel ontvankelijker was voor de boodschap.