Replay Stone Supernova brengt je dichter bij de sterren dan ooit!

ELHA COSMETICS / BrandDeli

Bekijk deze campagne op pagina 232 van het SAN Jaarboek 2016.

Adverteerder
ELHA COSMETICS
Bureau
BrandDeli
Account
Simone Beekman, Annemarije van Zandwijk, Barbara Wiegant
Art
Sophie Liesker, Shiva Rezaeifard
Strateeg
Jan-Willem den Ouden
Opdrachtgever
Neeltje Denissen, Anne van Herwijnen (Elha Cosmetics), Marianne de Groot, Nancy den Dekker (ZIGT)
Film/Productiemaatschappij
Moving Art
Editor
Moving Art
RTV-producer
BrandDeli
In samenwerking met
ZIGT, Moving Art
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ELHA COSMETICS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van BrandDeli
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Voor de introductie van de nieuwe geur Replay Stone Supernova for him and for her zocht mediabureau ZIGT in opdracht van Elha Cosmetics naar awareness onder millennials, het verhogen van de reputatie van Replay geuren en secundair het stimuleren van de aankoopintentie.

Doelgroep

Millennials met focus op 16-26 jaar.

Strategie/Concept

Millennials zijn een uitdagende doelgroep met een versplinterde mediaconsumptie, maar muziek blijft nog steeds een van de belangrijkste interessegebieden. Met dit haakje en het gegeven dat de nieuwe Replay Stone Supernova geur in een stervorming flesje zit, bedacht BrandDeli het concept: 'Replay Stone Supernova brengt je dichter bij de sterren dan ooit'. Waar anders, dan bij de MTV EMA awards komen alle muzieksterren der aarde samen. Hét platform om jongeren te bereiken en te activeren, en dit jaar vond het plaats in Rotterdam! Het concept was gericht op awareness voor de nieuwe geur, de engagement werd gestimuleerd middels een activatie met twee influencers. Het belangrijkste retailkanaal, ICI PARIS, werd op natuurlijke wijze meegenomen in de activatie, ten einde de sales indirect te stimuleren.

Media- en middelenstrategie

De campagne is 360° uitgerold waarin TV, online, vloggers, PR, outdoor en on the ground zijn gecombineerd. In de weken voorafgaand aan het evenement is awareness gecreeerd met TV spots en billboards via de millennialzenders MTV, Comedy Central en Spike. Ook was de geur onderdeel van een grootschalige MTV EMA PR- en outdoorcampagne. Jongeren werden via TV & online opgeroepen om hun superstar moment te uploaden om kans te maken op MTV EMA VIP-tickets en een make-over bij ICI PARIS en de Replay Store. MTV presentator Kay Nambiar en beautyblogger Monica Geuze joegen de activatie op relevante wijze aan met vlogs waarin de winnaars gevolgd werden. Deze waren te zien op mtv.nl en werden gepushed vanuit de social media van de influencers en MTV. Tijdens de MTV EMA werd de commercial op grote schermen vertoond en op twee evenementen was er on the ground sampling en een een fotobooth.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen