Remia Bakken en Braden

Remia Bakken en Braden

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
REMIA
Bureau
Ideas for Brands / McCann
Jaar
2011
Paginanummer
254

Doelstelling

Als challengerbrand in de categorie Bak & Braad producten heeft Remia in 2011 haar distributie zwaar uitgebouwd. De campagne heeft als doelstelling het stimuleren van probeeraankopen. De kwaliteitsstempel "Beste uit de test" zorgt daarnaast voor de reason to belief.

Doelgroep

Huidige kopers van A-merk & PL bak & braad producten die waarde hechten aan een lekker stukje vlees.

Concept

Binnen de Remia campagne 'Altijd een feest' met Gerard Joling is een tv-commercial ontwikkeld die ruimte geeft om het product op een zeer smakelijke wijze te introduceren. De commercial demonstreert een mooi stukje vlees dat wordt bruin gebakken in Remia Bakken en Braden. Het product lijkt zichzelf te verkopen waardoor Joling deze keer door Remia is gepasseerd. Zijn moeder die altijd zo trots is op haar zoon wist dit alleen nog niet.

Media- en middelenstrategie

Naast TV zijn ook ingezet Allerhande & on-pack communicatie. TV maakt het mogelijk om in korte tijd bereikt te realiseren en relevante merkbeleving te creëren rondom deze productintroductie.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken