OUDEJAARSCAMPAGNE

OUDEJAARSCAMPAGNE

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
Staatsloterij
Bureau
Doom&Dickson (Productie Online: Flink)
Jaar
2008
Paginanummer
154

Nominatie 2008

Doelstelling

Een Recordverkoop van de Oudejaarstrekking van de Staatsloterij realiseren door: - Het bekendmaken van de Hoofdprijs van ¤ 25 miljoen. - Vroegkoop stimuleren door de suggestie te doen om een Oudejaarslot cadeau te geven.

Doelgroep

Alle Nederlanders die wel eens meedoen aan een loterij.

Concept

De Hoofdprijs van de Oudejaarstrekking is dit jaar zo hoog dat het mensen die het cadeau krijgen een beetje teveel wordt.

Media- en middelenstrategie

Met TV en Outdoor de Hoofdprijs en het Oudejaarslot als cadeautip bekendmaken. POS, Internet en DM worden ingezet om deze boodschap te converteren naar aankoop. Op de website maakt men bovendien kans op extra prijzen als men eerder een lot koopt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken