Nokia L’Amour Experience Rooms

Nokia L’Amour Experience Rooms

Categorie
Durables
Adverteerder
Nokia
Bureau
Grey Amsterdam
Jaar
2007
Paginanummer
184

Doelstelling

Introduceer de nieuwe mobiele toestellen uit de Nokia L’Amour Collection binnen de context van de overall merkbelofte ‘Connecting People’ en versterk tegelijkertijd het ‘jong en hip’ imago van Nokia.

Doelgroep

Jonge vrouwen (16-25 jaar) die kosmopolitisch, modebewust en trendgevoelig zijn.

Concept

De doelgroep is zich zeer bewust van haar uitstraling. De campagne presenteert de bijzonder expressieve L’Amour mobieltjes als passend bij de verschillende aspecten van iemands persoonlijkheid. De vraag ‘Wie wil ik zijn vandaag?’ fungeert daarbij als centraal thema. Als antwoord op deze vraag worden onder andere supermodel, fashionista en kroegtijger gesuggereerd.

Media- en middelenstrategie

De vraag ‘Wie wil ik zijn vandaag?’ wordt zowel gesteld in massacommunicatie als in zeer gerichte experience-communicatie. In twee clubs zijn de damestoiletten omgebouwd tot de verschillende persoonlijkheidswerelden die overeenkomen met gesuggereerde antwoorden in de campagne. In een van de clubs kan de doelgroep zich laten omtoveren tot supermodel.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken