Niet Te Koop!

Niet Te Koop!

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
BNP PARIBAS CARDIF
Bureau
Propaganda
Jaar
2013

Doelstelling

Introductie van de Hypotheek Opvang Polis. Kennis: Een verzekering die je hypotheek doorbetaalt bij arbeidsongeschiktheid en werkloosheid. Houding: Een ideale oplossing voor deze onzekere tijden. Gedrag: Bezoek website

Doelgroep

Huizenbezitters. Belangrijkste consumer insight: Maken zich zorgen om hun financiële situatie. Omdat media overal en de hele dag negatieve, sombere boodschappen over ze heen storten. Recessie, huizenprijzen, reorganisaties. Daardoor maken zij zich zorgen; dat ze door inkomensterugval hun huis moeten verkopen. Terwijl hun straat al vol staat met 'Te Koop' borden.

Strategie/Concept

We doorbreken het cliché. Nog steeds veel borden in de tuin, maar nu met de tekst 'Niet Te Koop'. En een makelaar die blij is met enthousiaste kijkers, maar ze helaas moet teleurstellen. Dit huis staat niet te koop. Net als steeds meer andere huizen. Dankzij de nieuwe Hypotheek Opvang Polis. Kortom, we draaien het cliché in dit tijdsbeeld 180 graden om.

Media- en middelenstrategie

TV en online (bannering, preroll, social media, blogs, PR)
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken