De campagne van 2009 is in 2010 voortgezet en uitgebreid. Tv en radio zijn opnieuw ingezet om de tips op emotionele en impactvolle wijze bij heel Nederland bekend te maken. Ook de interactieve banners zijn opnieuw ingezet om mensen online in een situatie te brengen waarin ze getuige zijn van agressie, waardoor ze voelen dat ze moeten ingrijpen. Nadat ze een keuze maakten uit een drietal handelingsperspectieven, maakte de banner duidelijk hoe er ingegrepen kan worden. Deze interactieve benadering is in 2010 verder uitgewerkt. Onder andere door interactieve billboards op drukbezochte pleinen in Amsterdam en Rotterdam, die voorbijgangers letterlijk in de rol plaatsten van de passieve getuigen van agressie en hen zo prikkelden om voortaan in te grijpen. Daarnaast konden mensen aan hun sociale netwerk laten zien dat zij agressie niet tolereren en bereid zijn om in te grijpen door het 'ik grijp in'-icoon te plaatsen op hun profielfoto in sociale media als Facebook, Hyves en Twitter. In de maanden april en november stonden op deze manier 40.000 mensen achter de campagne.