Ikwilmijnesprixboek.nu

Ikwilmijnesprixboek.nu

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Stichting DM- en SP Prijzen (Esprix)
Bureau
Rapp Collins
Jaar
2007
Paginanummer
59

Doelstelling

Sinds 2000 is er geen naslagwerk meer verschenen dat de beste actiemarketingcampagnes van Nederland bundelt. Daarom is het tijd voor een nieuw Esprixboek. Dit moet worden ontworpen en onder de aandacht worden gebracht.

Doelgroep

Iedere Nederlandse actiemarketingtopper.

Concept

We kiezen niet voor de vormgeving van een standaardboek, iedereen kan zijn eigen exemplaar van het boek maken! Bijvoorbeeld met een persoonlijk voorwoord en je eigen vormgeving.

Media- en middelenstrategie

Op www.ikwilmijnesprixboek.nu krijg je persoonlijk en stap-voor-stap hulp van de geestelijk creatieve vaders van het boek om jouw unieke exemplaar te maken. Dit is het centrale platform van de campagne. Ondersteund met veel rumour around the book: een aankondiging op de Esprixuitreiking in mei, PR via vakbladen, bannering en driftig wildplakken tot aan Cannes. Tot slot riepen we alle actiemarketingtoppers via direct mail en e-mail op hun eigen boek te bestellen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken