Binnen een week kan er veel gebeuren. Dat is waar het in deze campagne om draait. Mensen willen snel van hun onzekerheid af in de aantrekkende huizenmarkt. En Rabobank belooft binnen een week zekerheid omtrent je hypotheek. Deze onconventionele belofte vraagt om concrete bewijsvoering, zeker van een grootbank met een toch wat log en traag imago. Daarom creëerden we een bijzondere 'live' campagne met echte verhalen van echte klanten. Een format waarin elke week een nieuwe klant centraal staat die net een hypotheek binnen een week heeft gekregen. In negen weken maakten we zeven portretten van o.a. starters met een studieschuld, expats en zzp'ers. Niet alleen een 'hypotheek binnen een week', maar ook een TVC binnen een week, Radio binnen een week en een Inhaker binnen een week. Door er zo dicht op te zitten laten we direct de impact zien: spanning, enthousiasme, energie, blijdschap; de emoties bij het kopen van een huis zijn voelbaar in beeld. Proof Based Advertising. Later in het jaar hebben we nieuwe portretten aan de campagne toegevoegd en een echte kerstfilm sluit het jaar af.