HI SOCIETY

Hi / FHV BBDO, Red Urban, Van Wanten, X-Ingredient, Winkelman & van Hessen, Brilman, Lost Boys, Mindshare

Nominatie 2008

Bekijk deze campagne op pagina 332 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Hi
Titel
Telecom
Bureau
FHV BBDO, Red Urban, Van Wanten, X-Ingredient, Winkelman & van Hessen, Brilman, Lost Boys, Mindshare
Account
Anouk Zink, Jeroen Natrop, Ralph Balk, Jacqueline Vizée (FHV BBDO), Sanne van der Bie (Red Urban), Irene Harte, Luanne Quax, Fabienne Molleman (Van Wanten Etcetera), Ruud van den Bergh (X-Ingredient), Eric van der Steen (Mindshare)
Copy
Elwin Bes, Mark Muller (FHV BBDO), Floris Kreulen (Red Urban), Gijs van der Schoot (Van Wanten Etcetera)
Art
Emilio de Haan, Peter Hamelinck (FHV BBDO), Jilt Meeder, Jelle Kolleman (Red Urban), Fabian Schulting, Peter van Leeuwen (Van Wanten Etcetera)
Strateeg
Corinne Genestay (FHV BBDO), Job Koopman (Van Wanten Etcetera), Sjoerd van Loon (Red Urban)
Opdrachtgever
HI
Nominatie
ja
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Hi
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Geïntegreerde Communicatie
Meer Geïntegreerde Communicatie inzendingen

Geïntegreerde Communicatie

Doelstelling

De Hi Society tot leven brengen. Hi. Bijvoorbeeld met Hi Casting: leden kunnen zich aanmelden voor een professionele fotoshoot en maken kans om één van de gezichten te worden van Hi. Met de nieuwe campagne is er naast een geheel nieuwe website, ook een nieuwe huisstijl compleet met nieuw logo en typografie ontwikkeld. Media- & Middelenstrategie: Een volledig geïntegreerde campagne waarbij de Hi Society en haar belgedrag centraal staat in middelen als een interactieve televisiecommercial, radio, dm, print, outdoor, out of home, events, bioscoop, instore, guerilla, pr, interne communicatie en online.

Doelgroep

Jongvolwassenen tussen 18-24 jaar voor wie mobiele communicatie een ‘eerste levensbehoefte’ is.

Strategie/Concept

“Een dag niet gebeld is een dag niet geleefd”. Hi erkent dat voor de Hi Society oftewel, alle bellers van Hi, mobiele communicatie een eerste levensbehoefte is. Hi laat zich daarom door hen adviseren en inspireren in haar producten dienstenontwikkeling. Dit één-tweetje is de kern van het Hi Society- concept. Zo is bijvoorbeeld met hulp van de Hi Society de Hi Bewaarbox; een unieke bewaarservice voor sms’jes, ontwikkeld. Verder spelen de leden van de Hi Society een rol in de communicatie van Hi. Bijvoorbeeld met Hi Casting: leden kunnen zich aanmelden voor een professionele fotoshoot en maken kans om één van de gezichten te worden van Hi. Met de nieuwe campagne is er naast een geheel nieuwe website, ook een nieuwe huisstijl compleet met nieuw logo en typografie ontwikkeld.

Media- en middelenstrategie

Een volledig geïntegreerde campagne waarbij de Hi Society en haar belgedrag centraal staat in middelen als een interactieve televisiecommercial, radio, dm, print, outdoor, out of home, events, bioscoop, instore, guerilla, pr, interne communicatie en online.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen