Het is de toon die…

Het is de toon die…

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Fortis ASR
Bureau
Eigen Fabrikaat
Jaar
2007
Paginanummer
52

Doelstelling

Top of mind positie bij de tussenpersoon. Hem of haar nog vaker Fortis ASR te laten adviseren aan de consument.

Doelgroep

Alle Nederlandse assurantietussenpersonen met een Fortis ASR erkenning.

Concept

Strategisch keyword = gevoel. Het productonderscheid is gering, de toon maakt het verschil in verzekeringenland. Fortis ASR wil empatisch zijn, meevoelen met de tussenpersoon. Creatief keyword = toon. Een - net als alle andere verzekeraars - productgedreven aanpak, die zich onderscheidt door zijn toon en vorm. Geen kijk-ons-nu-weer-eens-interessant-zijn. Maar herkenbare situaties en humoristisch ingestoken fotografie. Zo vraagt Fortis op relativerende wijze toestemming om de boodschap over te mogen brengen.

Media- en middelenstrategie

De assurantietussenpersoon is goed te bereiken met advertenties in vakbladen, via direct mail en e-mail en via Fortis ASR’s eigen digitale platform. Omdat Fortis ASR een echte digitale verzekeraar is neemt online een
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken