We beginnen - uiteraard - bij onze klanten. We maken een krant om hen opnieuw te laten kennismaken met SNS. Het is de aftrap van de 'Eerste 100 heel normale dagen van SNS', een doorlopend communicatieprogramma waarmee we klanten meenemen op onze nieuwe koers.
Met een stevig pr-offensief bereiken we opinieleiders en stakeholders. Dan richten we ons op de rest van Nederland met korte, prikkelende statements via outdoor en IM's. Tenslotte komen we met een krachtige campagne rond specifieke proposities: via RTV, online en social. Zo bouwen we een afgewogen en volledig geïntegreerde campagne die SNS in korte tijd op de kaart zet: geloofwaardigheid, impact én bereik. De aandacht voor de campagne is overweldigend. En we raken de juiste snaar: veel positieve reacties. Het vertrouwen groeit snel. Merkoverweging en voorkeur stijgen fors. Veel nieuwe betaal- en spaarrekeningen, een indrukwekkend aantal overstappers. Met als gevolg een snel groeiend zelfvertrouwen. SNS heeft haar nieuwe koers gevonden en gaat vastberaden door om haar belofte waar te maken.