FASE 1>Doelstelling: Kennis: Introductie van Monica Geuze als haarkleurexpert.
Middelen: 3 korte haarverhalen TV*/Online waarin Monica en haar meiden zichzelf kleuren.
FASE 2>Doelstelling: Houding: Product & benefits uitleggen.
Middelen: Langer haarverhaal TV*/Online: How-to use & activatie.
FASE 3>Doelstelling: Gedrag: Doelgroep blijvend bereiken & inspireren, herhalingsaankoop stimuleren.
Middelen: Snapchat haarverhaal inclusief 24 uur promotie op TV*.
FASE 4>Doelstelling: Verdieping/involvement: Gebruikers stimuleren kleurvariatie.
Middelen: Homevisit haarverhaal Monica bezoekt winnaars fase2 TV*/Online.
*inzet op de vrouwenzenders TLC, MTV, 24Kitchen en Fox.
OVERKOEPELEND:Online platform: haarverhaal.nl, alle haarverhalen verzameld, haarvragen stellen, product aanschaffen. Overige media: Instagram, facebook, youtube, snapchat, persberichten, makerschannel, user generated content (home visits), 24kitchen.nl, MTV.nl, TLC.nl, Fox.nl.
RESUMEREND: Haarverhaal van L'Oréal Casting Crème Gloss is geëvolueerd tot een campagne waarmee CCG meerdere maanden dominant zichtbaar was op veel verschillende media touch points. Het gebruik van de influencer als boegbeeld voor de beperkt budget campagne heeft effectief de haren, en dus de harten, van de doelgroep geraakt.