EVERYDAY LOW PRICING/EVERYDAY HIGH SERVICE

EVERYDAY LOW PRICING/EVERYDAY HIGH SERVICE

Categorie
Retail
Adverteerder
BCC ELEKTRO-SPECIAALZAKEN B.V.
Bureau
DDB Amsterdam
Jaar
2005
Paginanummer
442

Nominatie 2005

Doelstelling

Positioneer BCC – genoegzaam bekend van ‘Everyday Low Pricing’ – als een keten van elektronicaspeciaalzaken waar het lage prijsniveau is gekoppeld aan een hoge servicegraad.

Doelgroep

Gezinnen met een leeftijdfocus van 30/35 tot 60 jaar.

Concept

Een lage prijs en goede service staan in de beleving van consumenten – en in de realiteit van de meeste elektronicawinkels – veelal haaks op elkaar. BCC maakt deze combinatie toch geloofwaardig: in de winkel door een nieuw storeconcept en grote nadruk op de servicepropositie; in de campagne door beide aspecten als een vorm van ‘garantie’ te communiceren, onder het thema ‘everyday low pricing, everyday high service’.

Media- en middelenstrategie

Via televisie wordt het accent gelegd op het service-element, om de likeability van BCC als retailmerk te vergroten. Deze tv-uitingen (gepland op momenten dat er verhoogde belangstelling is voor elektronica) worden steeds gecombineerd met dagbladuitingen, waarin product- en prijsproposities over het voetlicht gebracht worden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken