Met een cross-mediale campagne ‘Soms willen vrouwen meer dan alleen koffie’ is Café Choco in diverse kanalen en media gepresenteerd. Om op korte termijn bekendheid te genereren is TV als hoofdmedium ingezet, waarbij 2 verschillende TV commercials inspelen op de typische Hollywood cliché scène . Dit thema is geactiveerd op Internet, waar vrouwen wordt gevraagd met wie zij ‘meer dan alleen koffie willen drinken’. Via de campagne site hebben vrouwen door middel van een test kunnen vaststellen met welke van de 3 bekende Nederlanders zij het beste matchten, waarna ze een date met één van deze mannen konden winnen. Banners, een direct e-mail en communicatie op de Senseo koffiepads verpakkingen zorgden voor de nodige traffic naar de campagne site. Om de bekendheid van het product te vergroten en de link naar het daten te versterken is een billboard ingezet rondom Sex & the City. Daarnaast is print ingezet om bekendheid en appeal te genereren, samen met shopping pagina’s, advertorials en free publicity in geselecteerde vrouwenbladen. De campagne is doorvertaald naar de winkelvloer middels point of sale materialen en instore acties.