DESSO AirMaster clears the air

DESSO AirMaster clears the air

Categorie
Durables
Adverteerder
DESSO
Bureau
Stamenkovits Stibbe Stalenhoef Schreuder & Orchestra
Jaar
2011
Paginanummer
188

Doelstelling

Introduceer DESSO AirMaster, een nieuw revolutionair tapijt dat de luchtkwaliteit aanzienlijk verbetert.

Doelgroep

Consumenten die het idee hebben dat tapijt niet hygiënisch en slecht voor de luchtwegen is. En daarom vaak kiezen voor een harde vloer.

Concept

Centraal in de campagne staat zevenvoudig Amerikaans Allstar speler Alonzo Mourning. Hij is astmapatiënt en demonstreert met een basketbal het verschil tussen de hoeveelheid stof op een harde vloer en op DESSO AirMaster. Hij neemt hiermee de heersende opinie weg dat vloerbedekking de luchtkwaliteit verslechtert. Sterker nog, DESSO AirMaster zorgt voor een veel schonere lucht t.o.v. harde vloeren.

Media- en middelenstrategie

Inzet van tv-commercial met tag-ons ondersteund door advertenties in vakbladen en POS-materiaal bij retailers.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken