De hele dag fris

De hele dag fris

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Sourcy Vitaminwater (Vrumona BV)
Bureau
UbachsWisbrun/JWT
Jaar
2011
Paginanummer
258

Doelstelling

Marktleiderschap claimen van de in Nederland zelf gecreëerde categorie Vitaminwater met het merk Sourcy Vitaminwater. Stijging merkbekendheid en merkstatements, bevorderen penetratie en volumegroei.

Doelgroep

Mannen en vrouwen van 13-35 jaar, kenmerken zich door hun mentaliteit: positief, enthousiast, altijd on the move, willen alles uit het leven halen.

Concept

Elk moment is een ideáál moment om Sourcy Vitaminwater te drinken. Door de grote doordrinkbaarheid is het namelijk het enige drankje dat de hele dag lekker is om te drinken. In de campagne claimen we daarom niet een bepaald moment van de dag, maar élk moment van de dag. Ook de allerkleinste dagelijkse non-momentjes. Als je net in de trein de achterkant van iemands krant zit te lezen. Op de bus staat te wachten. Elk moment is ideáál voor Sourcy Vitaminwater. Hiermee geven we het merk en de nieuwe categorie een onderscheidende plek in de markt te midden van de andere (fris)dranken.

Media- en middelenstrategie

Print, outdoor, online, social media, sampling.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken