Chocomel Heb jij het nog in je?

Chocomel Heb jij het nog in je?

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
FrieslandCampina
Bureau
DDB
Jaar
2010
Paginanummer
314

Doelstelling

Iedereen houdt van Chocomel, we zijn er allemaal mee opgegroeid. Alleen denken we er niet zo vaak meer aan. Chocomel wil de merkvoorkeur en gebruiksfrequentie verhogen door Chocomel een relevante rol te geven in het dagelijks leven van mensen. Niet alleen in de winter, ook in de zomer moeten mensen gewoon vaker aan Chocomel toegeven. Dit gaan we bewerkstelligen door een voor de doelgroep relevante, eigentijdse en bij Chocomel passende emotie te claimen.

Doelgroep

Iedereen die af en toe behoefte heeft aan wat meer onbevangenheid.- Jong-volwassenen met een druk bestaan en behoefte aan spontane momenten.- Families, waarvan de ouders gezellige en spontane momenten zoeken met het gezin.

Concept

Heb jij het nog in je? Om jezelf te laten gaan? Toen je nog kind was hoefde je daar geen seconde over na te denken. Deed je gewoon wat in je opkwam. Maar opeens ben je volwassen. En gedraag je je gecontroleerd, denk je teveel na over hoe het hoort en wat anderen er van denken. En dat is jammer, vindt Chocomel. Want je geniet zoveel meer van het moment wanneer je wat vaker toegeeft aan jezelf, aan je onbevangen kant. Iedereen heeft het nog in zich, maar heeft af en toe een zetje nodig. En dat is precies wat Chocomel doet met de uitdagende vraag 'Heb jij het nog in je?'.

Media- en middelenstrategie

Op allerlei manieren en op verschillende plekken daagt Chocomel je uit om meer aan jezelf toe te geven. Op TV maakt Chocomel je bewust van hoe leuk het is om je wat meer van je onbevangen kant te laten zien. Met verschillende impactvolle experimenten op straat en in de Chocomel Brand Stores daagt Chocomel je real life uit. Online is de plek waar de Chocomel experimenten te volgen zijn (op de Chocomel site en via het Chocomel Youtube kanaal). Ook worden de experimenten viraal verspreid. Daarnaast laat Chocomel Hyves-leden elkaar uitdagen zich van hun meest onbevangen kant te tonen, door elkaar weer eens ouderwets met kussens te lijf te gaan of met sneeuwballen in te peperen. Onbevangenheid is immers het leukst als je zelf meedoet.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken