Challenge the obvious

NautaDutilh / Het Hoofdbureau

Bekijk deze campagne op pagina 56 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
NautaDutilh
Titel
Advocatuur
Bureau
Het Hoofdbureau
Account
Fons Fonteijn
Copy
Fred Hekket, Janine Wats
Art
Roy Kahmann
Strateeg
Alex van der Weide
Opdrachtgever
Eline Decker, Remco van Rossum
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van NautaDutilh
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Het Hoofdbureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

De campagne heeft als primair doel het imago van NautaDutilh te versterken en te verstevigen onder huidige en potentiële cliënten en bevriende buitenlandse kantoren en het kantoor te positioneren als het meest toonaangevende business law kantoor in de Benelux. De secundaire doelstelling is het versterken van de ‘company pride’ van de eigen medewerkers.

Doelgroep

1. Directies en juridische besluitvormers bij huidige en potentiele klanten/bedrijven in Nederland 2. Werknemers NautaDutilh

Strategie/Concept

Vanuit een onafhankelijke manier zaken ter discussie stellen. Vragen stellen, steeds weer. Ook bij voor de hand liggende oplossingen. Voortdurend op zoek naar betere oplossingen. Dat zoeken naar het onverwachte perspectief. Dat is het beginsel van NautaDutilh. Voortkomend uit een mentaliteit: Challenge the obvious

Media- en middelenstrategie

Keuze is gemaakt voor de meest relevante titels en umfeld van de doelgroep: Het Financieele Dagblad, NRC Handelsblad

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen