Burning Passion.

Burning Passion.

Categorie
Durables
Adverteerder
Mitsubishi Motors Europe
Bureau
Van Wanten Etcetera
Jaar
2007
Paginanummer
183

Doelstelling

1. Bekendheid voor de nieuwe Lancer Sports Sedan op de Europese markt. 2. Positieve impuls voor het gehele Mitsubishi-merk met een beweging naar een meer emotioneel en dynamisch territorium. 3. De Lancer moet in de evoked set komen van de doelgroep.

Doelgroep

De primaire focus ligt op rijders van auto’s uit het C- en D-segment die op zoek zijn naar een nieuwe auto. Daarnaast willen we ook berijders van de huidige Lancer laten overstappen naar het nieuwe model.

Concept

Een metafoor die de belangrijkste kenmerken van de nieuwe Lancer (scherp design, sportief weggedrag, perfectie in techniek) verenigt: “Burning Passion”. De communicatie naar huidige Lancerrijders is aangescherpt richting de voor hen relevante kenmerken: value for money en kwaliteit.

Media- en middelenstrategie

1. Bekendheid en merkimpuls. Tv-commercials in combinatie met outdoor (billboards) voor maximale zichtbaarheid en het overbrengen van de emotionele boodschap. 2. Evoked set. Doelgroepspecifieke advertenties in combinatie met DM op huidige Lancer-rijders.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken