Bonduelle Wellness Centre

Bonduelle Wellness Centre

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Bonduelle
Bureau
Comm’pas
Jaar
2007
Paginanummer
36

Nominatie 2007

Doelstelling

Maak duidelijk dat Bonduelle Minute de beste diepvriesgroente is. Dankzij het unieke stoomprocédé behoudt de groente kleur, byte, vitamines en vocht. Een kilo gekochte groente is dus ook een kilo op het bord.

Doelgroep

Restaurantkoks, instellingkoks en inkopers in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland.

Concept

Niemand behandelt groente zo bijzonder als Bonduelle. Vandaar de keuze voor de metafoor van het Bonduelle Wellness Centre. Als je goed voor je groente zorgt, zie je dat niet alleen, maar proef je het ook. Bonduelle Minute: goed van binnen, mooi van buiten.

Media- en middelenstrategie

De verschillende advertenties zijn geplaatst in diverse vakbladen. Daarnaast zijn koks en inkopers uitgenodigd voor vakbeurzen om persoonlijk kennis te maken met de groenten en hun unieke behandeling, met een beursconcept
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken