De campagne moest op eigen kracht en met minimale ondersteuning groot worden. Om dit te bereiken creëerden we eerst zichtbaarheid voor het nieuwe product. We produceerden een aantal echte pakken Binnenmelk, bouwden een website, plaatsten een billboard op het Leidseplein en een advertentie in Trouw. Vervolgens stimuleerden we de discussie over Binnenmelk. Via Twitter verspreidden we enkele foto's van het product en de uitingen. Snel pakten vele blogs, media en BN'ers de verontwaardiging over Binnenmelk op. Hierna volgde de ontknoping van de campagne. Op het hoogtepunt van de discussie maakten we in Koffietijd bekend dat WSPA achter Binnenmelk zat. Tegelijk stuurden we een persbericht uit en reageerden actief op de vele discussies die online waren uitgebroken. De website van het product Binnenmelk werd omgezet naar Binnenmelkvrij, met daarop een lijst van binnenmelkvrije zuivelproducten. De campagne kreeg buitengewoon veel free publicity en kwam tot leven op Twitter. Missie geslaagd: met een minimaal budget wisten we het probleem van de melkkoeien die nooit buiten komen, bij een groot publiek onder de aandacht te brengen.