* DE KICK-OFF: Het eerste verrassingsbezoek met Ajaxspeler Siem de Jong als Predator Scout is gefilmd en verspreid via belangrijke voetbalwebsites, YouTube, blogs en social media. De film leidde de doelgroep naar een speciale microsite waarop ze de Predator Scout konden tippen voor hun eerstvolgende wedstrijd of training. Doordat tips via Facebook en Twitter konden worden gedeeld met vrienden werd nog meer verkeer naar de microsite gegenereerd.
* HET VERVOLG: Gedurende de actieperiode van vier weken kropen zeven bekende (ex) voetballers in de huid van de Predator Scout (na Siem de Jong o.a. Roy Makaay, Wesley Verhoek, Erik Pieters en Theo Janssen). Elk verrassingsbezoek werd gefilmd en/of gefotografeerd en wederom via PR, social media, bannering en de microsite met de doelgroep gedeeld.
* DE RESULTATEN: Veel lokale en nationale media-aandacht; een uitgebreide social media-conversatie die op de microsite werd weergegeven; meer dan 1800 Predator Scout tips; meer dan 80.000 microsite-bezoeken; en in totaal meer dan 100.000 YouTube views.