ABN AMRO Sectoren

ABN AMRO BANK / TBWANEBOKO

Bekijk deze campagne op pagina 34 van het SAN Jaarboek 2007.

Adverteerder
ABN AMRO BANK
Titel
ABN AMRO Sectoren
Bureau
TBWANEBOKO
Account
Gert Jan Timmer, Debra Al, Sabine Lewis
Copy
Peter van Rij
Art
Martijn van Marle
Strateeg
Moniek Tersmette, Michael Floor, Eliane Cohen
Opdrachtgever
Roland van Maanen, Sophie Spannenburg
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ABN AMRO BANK
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van TBWANEBOKO
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

ABN AMRO neerzetten als zakelijke bank met specifieke kennis van sectoren.

Doelgroep

DGA’s en beslissers

Strategie/Concept

ABN AMRO wil zich op deze markt onderscheiden door de positionering ‘Sectorbank’. De branchespecialisten van ABN AMRO kennen hun sectoren als geen ander. Daarom kunnen ze exact inspelen op de specifieke eisen van iedere sector en zo als partner optreden voor hun klanten. De campagne focust op specifieke tips die de branchespecialisten van ABN AMRO aan klanten geven om hun groei-ambitie te realiseren: De specifieke branchekennis van ABN AMRO. Alsof u meer ziet dan anderen.

Media- en middelenstrategie

De campagne wordt massamediaal ingezet op TV, radio, in dagbladen, in bankvestigingen en online. Deze media staan garant voor bereik, terwijl de inhoudelijke boodschap een doelgroep aanspreekt in een specifieke branche.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen