50 JAAR ASTMA FONDS

Astma Fonds / LIVING THE BRAND

Bekijk deze campagne op pagina 384 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Astma Fonds
Titel
Goede doelen
Bureau
LIVING THE BRAND
Account
Joke Albers
Copy
Frank Wertwijn
Art
Ton van Veen
Strateeg
Frank Wertwijn
Opdrachtgever
ARLETTE VAN MAANEN, MONIQUE MOERKENS
Film/Productiemaatschappij
MacGyver
Editor
Allard Zoetman
Muziek
Thrills
RTV-producer
Rinie Jansen, Nicole Polman
Fotografie
Piek Fotografie
Illustraties
Francois Veraart
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Astma Fonds
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van LIVING THE BRAND
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

De collectecampagne rondom het 50 jarig bestaan van het Astma Fonds aangrijpen om aan te tonen dat er daadwerkelijk veel is gedaan, maar dat er ook nog veel te wensen over blijft.

Doelgroep

Het grote publiek, collectanten en vrijwilligers, donateurs en bedrijfsleven.

Strategie/Concept

50 Jaar Astma Fonds vraagt om een positief verhaal, een succesverhaal over alles wat er bereikt is. Dit geplaatst in relatie tot andere grootse gebeurtenissen die men zich direct herinnert; zodoende de emotionele impact vergroten. Vanuit deze “bewijsvoering” aandacht vragen voor initiatieven en onderzoek voor de toekomst.

Media- en middelenstrategie

Met een beperkt budget kiezen voor piekmomenten in media om het brede publiek te bereiken. Maar evenzeer via online, PR, events richten op specifieke groepen en momenten. Social media voor de werving van extra collectanten, aparte site voor eigen wervingsacties publiek, platform voor de zakelijke markt en hun eigen project. tv commercial

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen