Longlisten SAN ABC Accenten 2015
De Longlisten voor de zogenaamde ABC Groot Accenten 2015 zijn bekend. De ABC jury bestaande uit redacteuren van de Adformatie, MarketingTribune en Tijdschrift voor Marketing, bestuursleden van de BvA (Bond van Adverteerders) en bestuursleden van de SAN, aangevuld met twee externe deskundigen maakt - na rijp beraad - onderstaande genomineerde kandidaten bekend.
Longlisten alfabetisch SAN ABC Accenten 2015
Adverteerder van het Jaar |
Bureau van het Jaar |
Consistent Accent |
|
|
|
Coolblue |
Alfred International |
Amstel |
Heineken |
Dawn |
Bol.com |
IKEA |
ETCETERA |
DELA |
ING |
INDIE Amsterdam |
IKEA |
InShared |
J. Walter Thompson Amsterdam |
Jumbo Supermarkten |
KLM |
LEMZ |
KLM |
KPN |
N=5 |
KPN |
NS |
Ogilvy & Mather Amsterdam |
T-Mobile |
TELE 2 |
SUE Amsterdam |
Unox |
Vodafone |
TBWA\NEBOKO |
Vodafone |
Naar aanleiding van deze Nominaties worden de genomineerden gevraagd om het liefst op één maar max. 2 vel A4 hun argumentatie te geven dat zij terecht op de Longlist staan en door dienen te gaan naar de Shortlist. De uiteindelijk overgebleven 3 x 3 Shortlist kandidaten zullen zich dan presenteren aan de ABC jury op dinsdag 10 mei a.s. bij PwC te Amsterdam.
SAMENSTELLING ABC JURY 2015
De ABC jury staat vanaf dit jaar onder leiding van de onafhankelijke voorzitter drs. Jolande Sap.
Onafhankelijke voorzitter: drs. Jolande Sap
Vakbladen: Nils Adriaans (Adformatie),
Elsbeth Eilander (Tijdschrift voor Marketing) en
Sjaak Hoogkamer (MarketingTribune)
BvA bestuur: Heleen Crielaard (Rabobank) en
Wil Giezenaar (Pon/Audi)
SAN bestuur: Jeroen Hubert (IKEA),
Ewa Skotnicki (Triodos Bank) en
Aline van Keulen (KPN)
Externe deskundigen: Mary Hoogerbrugge (De Positioneerders) en
Stephan Fellinger (De Zaak van Vertrouwen)