Op een drukbezochte bijeenkomst in het Mediacafé Pjotr bij onze hoofdsponsor De Persgroep Nederland gaven de Winnaars van de ABC Accenten 2013 een inkijk in hun winnende case.
Drie succesformules
Terre des Hommes – Adverteerder van het Jaar, DDB & Tribal Amsterdam – Bureau van het Jaar en KLM winnaar van het Consistent Accent 2013 namen de ruim 70 aanwezige adverteerders mee in hun succesverhaal. Een informele bijeenkomst, exclusief en gratis voor adverteerders: SAN juryleden, inzenders en hun collega’s/introducees. Het was een inspirerende bijeenkomst die inzicht gaf in de strategie van succes.
SAN maakt je deelgenoot
Via social media delen we onze belevenissen, via Uber onze auto, via Airbnb onze woning en via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF onze vakkennis. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het winnende werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes. En dat is de missie van de SAN!