Uniek SAN Jubileum Jaarboek 2013

27 februari 2014

Tijdens een drukbezochte bijeenkomst op 27 februari jl. voor juryleden, sponsors en relaties bij de Nederlandse Spoorwegen in Utrecht, heeft SAN voorzitter Paul Geraeds het eerste exemplaar van het unieke SAN Jubileum Jaarboek 2013 uitgereikt aan Marjolijn Meynen, Hoofd Communicatie & Marketing van het Rijksmuseum. Verantwoordelijk voor de vooruitstrevende en creatieve communicatiestrategie voor de heropening van het Rijksmuseum. Mede daardoor is zij verkozen tot Communicatievrouw van het Jaar 2013!

25 Jaar SAN, 25 jaar Stichting Adverteerdersjury Nederland


Dat vieren we met een Jaarboek dat nu al een collectors item is voor marcom specialisten. Kijk maar naar de cover met een 'selfie' in de vorm van een porseleinen tegel, vervaardigd door de oudste onderneming van ons land: Koninklijke Tichelaar uit 1572.
Een selfie als metafoor voor het thema: 'HOLLANDSE MEESTERS, In het licht van de toekomst'.
Maar kijk vooral ook naar de inhoud. Een overzicht van het allerbeste reclamewerk uit 2013 – inclusief dvd's met RTV-commercials en casestory's – gaat samen met verrassende visies en antwoorden op de uitdagingen die de toekomst stelt aan de Meesters van ons vak.

Na afloop ontvingen alle aanwezige juryleden het Jubileum Jaarboek ter voorbereiding van de jurysessies, waarvan de eerste ronde op 11 maart a.s. begint. Ruim 200 adverteerders buigen zich dan over de 236 ingezonden campagnes. De Nominaties worden op 20 maart 2014 op de SAN website vermeld.