Twee SAN Accenten, één campagne?

Twee SAN Accenten, één campagne?

'DURF TE DELEN' is dit jaar het thema van alle activiteiten die de SAN ontwikkelt. Dat 'durven' geldt zeker voor de pareltjes onder de campagnes die ook insturen voor de categorie EXCELLENT. 
Criteria EXCELLENT: 
- Campagne is ook ingezonden in eigen vak/branche categorie.
- Buitengewoon op concept, executie en resultaat. 
- Behoort tot de allerbeste campagnes van het afgelopen jaar.
Deze aparte vakjury bestaat uit de 18 voorzitters en vicevoorzitters van de 9 andere categorieën, de toppers van ons vak!
 
SAN MAAKT JE DEELGENOOT
Via social media delen we onze belevenissen, via Uber onze auto, via Airbnb onze woning en via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF onze vakkennis. Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het winnende werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes.
 
WINNEN BEGINT MET INZENDEN: reserveer direct pagina’s in het SAN Jaarboek 2014
Tot uiterlijk 18 december 2014 kun je één of meer pagina’s reserveren. Ga naar onze website www.sanaccent.nl Uiteraard is er een staffelkorting voor inzendingen, al vanaf 5 pagina's en meer. 
Voor informatie RSM, Reinhart Reynders: E-mail reinhart@rsminfo.nl of bel 020-770 84 81
 
ELKE CATEGORIE HEEFT ZIJN WINNAARS 
Bovendien kun je inzenden voor de overkoepelende categorie EXCELLENT.
Dit zijn de categorieën voor 2014: Business-to-Business, Corporate, Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Vrije Tijd en EXCELLENT. 
Er is evenals vorig jaar geen afzonderlijke categorie ‘Personeel’. De ingezonden personeelscampagnes worden beoordeeld door de vakjury Corporate.
 
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken