- Inzenden
- Jurering
- SAN Accenten
- Uitreiking
- Agenda
- Nieuws
- SANARCHIEF
- Stichting SAN
Uit de presentaties in Vreeland spatte het enthousiasme en drive er van af. Nederland is veel jong talent rijk dat blijkt. Niet alleen ontwikkelt creatief talent zich in hun eigen vakgebied, maar ook nieuwe samenwerkingsvormen tussen bureaus werden gepresenteerd.
Van de 6 bureaus die op de Shortlist stonden bleven er uiteindelijk 3 Finalisten over namelijk:
Glasnost, Made in May en Superhero Cheessecake.
Maar er kan er uiteindelijk maar 1 de winnaar zijn, dit zegt het juryrapport:
“Het zijn gepassioneerde ‘whizz kids’ die in hun drive om dé oplossing te vinden tot het gaatje gaan. Ze behandelen ieder project als potentiële prijswinnaar, groot of klein. Intensieve samenwerking tussen andere bureaus en klant is essentieel voor hun succes. Ze zijn sterk in het nemen van technologische horden; laat maar eens een ‘smartphone app’ praten met een elektrische tandenborstel. Maar houden daarbij de doelstelling van de klant scherp voor ogen. Hebben gewerkt aan projecten voor o.a. Volkswagen, Efteling, DubbelFrizz, Adidas, Schiphol en Warchild. Zien groei niet als doel op zich en weigeren te groeien als dit ten koste gaat van kwaliteit. Zij hebben een duidelijk model omdat ze uitsluitend werken voor reclamebureaus. Ze durven dus te delen".