STUUR SNEL JOUW CAMPAGNE IN…

STUUR SNEL JOUW CAMPAGNE IN…

‘DURF TE DELEN’ is dit jaar het thema van alle activiteiten die de SAN ontwikkelt. Los van dit thema geeft het SAN Jaarboek 2014 een overzicht van de opvallendste, creatiefste en effectiefste reclamecampagnes. Campagnes – en daar hoort jouw campagne zeker bij – die kans maken op de vakprijzen die ertoe doen: de SAN Accenten.
 
SAN maakt je deelgenoot
Via social media delen we onze belevenissen, via Uber onze auto, via Airbnb onze woning en via het SAN Jaarboek, het jury overleg, presentaties, discussies en niet te vergeten het SANARCHIEF onze vakkennis. 
Want niets werkt zo inspirerend en stimulerend als het werk van vakgenoten. Jij leert van het winnende werk van anderen, anderen leren van het werk van jou. Zo delen we in elkaars succes.
 
Elke categorie heeft zijn winnaars. Bovendien kun je inzenden voor de overkoepelende categorie EXCELLENT.
Dit zijn de categorieën voor 2014: Business-to-Business, Corporate, Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Vrije Tijd en EXCELLENT.
Er is evenals 
vorig jaar geen afzonderlijke categorie ‘Personeel’. De ingezonden personeelscampagnes worden beoordeeld door de vakjury Corporate.
 
Neem alvast een voorschot op de winst en reserveer jouw pagina’s in het SAN Jaarboek 2014.
Tot uiterlijk 18 december 2014 kun je één of meer pagina’s reserveren. Ga naar onze website www.sanaccent.nl  Uiteraard is er een staffelkorting voor inzendingen, al vanaf 5 pagina's en meer.
Voor informatie bureau RSM, Reinhart Reynders: E-mail reinhart@rsminfo.nl of bel 020-770 84 81
 
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken