Start SAN seizoen met een nieuw logo en huisstijl

Start SAN seizoen met een nieuw logo en huisstijl

Na 28 jaar introduceert de SAN voor het eerst een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. De wens was duidelijk; Een logo dat de SAN weerspiegelt - modern en fris, met de verwijzing naar de A van het Accent en onze achterban de Adverteerders. Het moest een menselijk aspect krijgen, persoonlijk en trots. In het nieuwe ontwerp moest de ‘ouderwets’ ogende oranje golf plaats maken voor rechte lijnen. De re-design moet de veranderingen in het vak reflecteren en de wens van de SAN om mee te blijven gaan met deze tijd. Bureau The Others (www.the-others.eu) uit Amersfoort in de persoon van Chris Visser en  Britt van de Vlag hebben de briefing ter harte genomen en in nauwe samenwerking is er een krachtig nieuw logo ontworpen met daaraan gekoppeld een frisse sprekende huisstijl.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken